ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ گیمینگ Origin PC نام EVO17-S
تکنولوژی

کمپانی Origin PC و معرفی دو لپ تاپ گیمینگ منحصر به فرد

کمپانی Origin PC به تازگی از دو لپ تاپ جدید خود با نام های EVO17-S و EON15-S رونمایی کرد. محصولاتی که قرار است با مشخصات منحصر به فرد خود نیاز یک گیمر را در هر شرایطی فراهم کنند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

کمپانی Origin PC به تازگی از دو لپ تاپ جدید خود با نام های EVO17-S و EON15-S رونمایی کرد. محصولاتی که قرار است با مشخصات منحصر به فرد خود نیاز یک گیمر را در هر شرایطی فراهم کنند.

این دو لپ تاپ جدید وارث تمام ویژگی هایی هستند که محصولات Origin PC شهرت خود را از آنها به دست آورده اند: قدرت پردازش بالا در قالب بدنه ای زیبا و امکانات شخصی سازی فراوان برای دریافت بهترین تجربه کاربری.

لپ تاپ EVO17-S با بهره مندی از یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی نسبت به دیگر محصول تازه Origin PC از ابعاد و وزن بیشتری برخوردار بود و در عین حال از سخت افزار قوی تری نیز بهره می برد. نمایشگر مورد اشاره از نوع IPS با رزولوشن 4K بوده و می تواند تصاویر FHD را با نرخ 144Hz به نمایش بگذارد. این پنل در ترکیب با قابلیت G-Sync انویدیا و پردازشگر گرافیکی GTX 1070 با ۸ گیگابایت رم قادر خواهد بود تا تجربه تصویری منحصر به فردی را برای کاربر خود به ارمغان بیاورد.

لپ تاپ گیمینگ Origin PC نام EVO17-S

در کنار موارد فوق EVO17-S مجهز به پردازنده نسل هشتمی Core i9 و ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 خواهد بود. برای ذخیره فایل های حجیم بازی ها نیز دو کارت حافظه SSD (با پورت m.2 PCIe) مجموعاً به ظرفیت ۸ ترابایت در دسترس کاربر قرار دارد.

عملکرد و نور پس زمینه تمام دکمه های کیبورد لپ تاپ جدید Origin PC قابل تنظیم و شخصی سازی هستند و وزن کلی دستگاه نیز کمتر از ۳ کیلوگرم است. این محصول را می توان با پرداخت ۱۹۹۹ دلار خریداری نمود.

لپ تاپ گیمینگ Origin PC نام EON15-S

EON15-S به عنوان لپ تاپ گیمینگ ارزانتر Origin PC با قیمت ۱۴۹۹ دلار قابل تهیه خواهد بود. سازنده برای این محصول یک نمایشگر ۱۵ اینچی تمام اچ دی با حاشیه های کم را در نظر گرفته تا علاوه بر کاهش ابعاد شاهد کاهش وزن لپ تاپ (حدود ۱.۷ کیلوگرم) نیز باشیم.

محصول مورد بحث قدرت پردازشی خود را از یک پردازنده نسل هشتمی Core i7 خواهد گرفت. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ ترابایت حافظه SSD نیز در زیر بدنه آن جا خوش کرده اند. برای بخش گرافیکی نیز کاربر می تواند از بین دو گزینه GeForce GTX 1050 TI و GeForce GTX 1060 (هر دو محصول انویدیا) یکی را برای لپ تاپ خود انتخاب نماید.

لپ تاپ گیمینگ Origin PC نام EON15-S

همانند برادر بزرگتر، EON15-S نیز گزینه های شخصی سازی فراوانی را در اختیار مالک خود قرار خواهد داد. هردوی این محصولات تنها به صورت آنلاین و از طریق وبسایت ORIGIN.COM قابل خریداری هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی