ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برخی از والدین برای موفقیت فرزندانشان در فورتنایت مربی استخدام می کنند

استخدام مربی برای آموزش ورزش‌های مختلف از جمله فوتبال و کریکت به کودکان اتفاق معمولی است اما اخیراً برخی والدین در اقدامی عجیب به دنبال استخدام مربی برای آموزش بازی فورتنایت به فرزندانشان هستند. وبسایت وال ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

استخدام مربی برای آموزش ورزش‌های مختلف از جمله فوتبال و کریکت به کودکان اتفاق معمولی است اما اخیراً برخی والدین در اقدامی عجیب به دنبال استخدام مربی برای آموزش بازی فورتنایت به فرزندانشان هستند.

وبسایت وال استریت ژورنال چندی پیش با انتشار گزارشی، به بازی Fortnite پرداخت که امروزه به یک پدیده‌ی جهانی تبدیل شده و مشکلات بسیاری را برای برخی خانواده‌ها ایجاد کرده است. با توجه به گزارش این وبسایت، برخی والدین به دنبال استخدام مربی هستند تا با آموزش بازی Fortnite به کودکانشان، آن‌ها را به کاربرانی حرفه‌ای در این بازی تبدیل کند.

زمانی که از این والدین درباره‌ی دلیلشان برای استخدام مربی پرسیده شد، پاسخ دادند عدم داشتن مهارت کافی در بازی Fortnite توسط کودکانشان ممکن است به تمسخر از سوی همکلاسی‌هایشان منجر شود. به همین دلیل تصمیم گرفتند تا با استخدام یک مربی، از به وجود آمدن چنین مشکلی در آینده‌ی نزدیک جلوگیری کنند.

بازی Fortnite

وبسایت وال استریت ژورنال در گزارش خود به یک مادر انگلیسی با نام اَلای هیکس اشاره می‌کند که برای کودک 10 ساله‌ خود یک مربی استخدام کرده است تا مهارت‌های لازم برای زنده ماندن و پیروز شدن در فورتنایت را به او آموزش دهد. هیکس برای هر جلسه که به صورت اینترنتی برگزار می‌شود، 50 دلار می‌پردازد: «فشار زیادی روی پسرم وجود داشت که نه فقط فورتنایت را بازی کند، بلکه عملکرد خوبی نیز در این بازی داشته باشد. فکر کنم بتوانید شرایط او در مدرسه را به خوبی تصور کنید!»

بازی Fortnite بدون شک یکی از موفق‌ ترین محصولات حال و حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی در جهان است و این‌طور که به نظر می‌رسد قرار نیست از محبوبیت آن طی ماه‌های آینده کاسته شود. به خصوص اینکه استودیو اپیک گیمز به عنوان سازنده‌ی این بازی قصد انتشار محتویات جدید را دارد تا بدین ترتیب حس تازگی گیم‌پلی حفظ شود.

پیش از این نیز اتفاق عجیبی رخ داده بود. با توجه به گزارش وبسایت The Mirror، چندی پیش یک خانواده مجبور شد دختر 9 ساله‌ی خود را پیش روانشناس ببرند، زیرا به خاطر اعتیاد به بازی Fortnite حتی از رفتن به دستشویی نیز سر باز می‌زده است!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

    بابا ماهم بچه بودیم پای اتاری و نینتندو و سگا مینشستیم از رفتن به دسشویی امتناع میکردیم دیگه به مرز ریختن که میرسید میرفتیم ولی پیش روانشناس نبردنمون

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

    خوبه دیگه، اپیک گیمز بعد از موتورش و فورتنایتش میتونه مربی هم توی بخش پشتیبانی استخدام کنه و ازش پول دربیاره?

مطالب پیشنهادی