ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیروی گوگل از اینستاگرام؛ استوری ها به اپلیکیشن یوتوب می‌ آیند

به دلایلی، ظاهرا این روزها تمام شبکه‌های اجتماعی دوست دارند که قابلیت استوری را روی پلتفرم خود داشته باشند. اسنپ‌چت بنیان‌گذار این ایده بود، اینستاگرام از روی این ایده کپی‌برداری کرد و آن گاه نوبت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به دلایلی، ظاهرا این روزها تمام شبکه‌های اجتماعی دوست دارند که قابلیت استوری را روی پلتفرم خود داشته باشند. اسنپ‌چت بنیان‌گذار این ایده بود، اینستاگرام از روی این ایده کپی‌برداری کرد و آن گاه نوبت به زاکربرگ و دوستانش رسید که چنین قابلیتی را به فیسبوک بیاورند.

اما حالا باید یوتوب را هم به فهرست اپلیکیشن‌های دارای قابلیت استوری اضافه کنیم. به گزارش اندروید پلیس، از زمانی که خبر ارائه حالت تاریک برای یوتوب منتشر شد بعضی رسانه‌ها متوجه تست قابلیت استوری‌ در این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو شده‌‌اند.

از شواهد و قرائن به نظر می‌رسد که استوری‌های یوتوب تقریبا کپی برابر اصل همین قابلیت در اینستاگرام هستند. گوگل حداقل در طراحی UI هم زحمتی به خود نداده و عینا استوری‌های اینستاگرام را در یوتوب پیاده‌سازی کرده است.

درست مثل اینستاگرام، استوری‌ها به شکل آیکن‌های دایره‌ای شکل در بالای صفحه مشخص می‌شوند. حلقه قرمز دور دایره‌ها نیز به شما می‌گوید که کدام استوری جدید است و هنوز آن را مشاهده نکرده‌اید.

البته به گزارش اندروید پلیس به نظر می‌رسد که رابط کاربری بخش استوری‌های یوتوب برای همه تسترها یکسان نبوده و بعضی محیط متفاوتی را مشاهده کرده‌اند. اما در هر صورت باید منتظر ماند و دید که پس از طی شدن دوره آزمایشی، قابلیت استوری‌ یوتوب با چه شکل و شمایلی به دست کاربران این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو می‌رسد.

گوگل هنوز تاریخ معینی برای این موضوع اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی