ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایلان ماسک به دنبال ساخت بازی های ویدیویی است

همه ایلان ماسک را به خاطر تاسیس کمپانی های موفقی همچون تسلا، پی پال و اسپیس اکس می شناسند. اما جالب است بدانید که او در یکی از اولین پروژه های خود، در 15 سالگی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

همه ایلان ماسک را به خاطر تاسیس کمپانی های موفقی همچون تسلا، پی پال و اسپیس اکس می شناسند. اما جالب است بدانید که او در یکی از اولین پروژه های خود، در 15 سالگی به تنهایی یک بازی ویدیویی ساخته بود.

حال به نظر می رسد ماسک دوباره قصد ورود به صنعت بازی های ویدیویی را دارد. او در جدیدترین توییت خود اعلام کرده که به دنبال استخدام افرادی برای ساخت بازی ویدیویی برای ماشین های تسلا است.

وقتی که یک کاربر توییتر از ماسک پرسید که آیا این بازی ها به عناوینی همچون پوکمون گو شبیه هستند، او پاسخ داد که به عنوانی شبیه به بازی های موبایل علاقه دارد اما هدف اصلیش تولید محتوایی مرتبط با بزرگسالانی است که از اتوموبیل های تسلا استفاده می کنند.

ایلان ماسک
ماسک پیش از این گفته بود که به اوورواچ علاقه زیادی دارد.

در حال حاضر می دانیم که ماشین های تسلا در جدیدترین به روزرسانی خود، سه بازی کلاسیک آتاری را دریافت خواهند کرد. یکی از این عناوین Missile Command نام دارد که هدف اصلی شما در آن شلیک موشک به سمت دشمنان فرضی است و البته که امیدواریم ایلان ماسک برنامه ای برای اضافه کردن موشک های واقعی به اتوموبیل های تسلا نداشته باشد.

او به دنبال افرادی است که بیشترین میزان تولید بازی و خلاقیت را در کارنامه خود داشته باشند. البته پیش از هم بعضی از بازی سازان پیشنهاد همکاری به ماسک را داده بودند. سازنده عنوان پر صر و صدای PUBG در توییتی گفته بود که علاقه مند است تا یک بازی کارتی برای ماشین های تسلا بسازد.

ماسک یک دیوانه نابغه است و باید منتظر ماند و دید که بازگشت او به دنیای بازی های ویدیویی چگونه رقم خواهد خورد. جالب است بدانید او اعتقاد دارد که انسان ها در واقع بخشی از بازی ویدیویی تمدن های دیگر هستند: «نه تنها ما در بازی های ویدیویی یک تمدن دیگر نقش داریم، بلکه اصلا واقعی نیستیم و کاملا در فضای شبیه سازی شده قرار گرفته ایم.»

دیدگاه شما چیست؟ به نظر شما بازی ویدیویی که ایلان ماسک در ساخت آن نقش داشته باشد چگونه عنوانی خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • erwin maleki
    erwin maleki | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

    "پر صر و صدای "

  • DaekDeveloper
    DaekDeveloper | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

    از فردا میاد میگه دوست داره توالت هم درست کنه. توالتی از جنس فیبر کربن و قیمتش 2000 دلار.!

  • rad
    rad | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

    گفتم این دیگه کارش اون تمومه ?

مطالب پیشنهادی