ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی بلک بری Evolve
تکنولوژی

بلک بری Evolve و Evolve X با نمایشگر کشیده و دوربین دوگانه معرفی شدند

بلک بری با همکاری شریک هندی خودش یعنی Optiemus دو موبایل جدید را معرفی کردند: بلک بری Evolve و Evolve X. این دو گوشی از نمایشگرهای کشیده، دوربین دوگانه و باتری پرقدرت 4000 میلی آمپر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

بلک بری با همکاری شریک هندی خودش یعنی Optiemus دو موبایل جدید را معرفی کردند: بلک بری Evolve و Evolve X. این دو گوشی از نمایشگرهای کشیده، دوربین دوگانه و باتری پرقدرت 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند و به اندروید اوریو مجهز شده اند.

بلک بری Evolve X

معرفی بلک بری Evolve

بلک بری Evolve X همانند Key2 از چیپست اسنپدراگون 660 با پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ادرنو 512 به همراه شش گیگابایت حافظه رَم بهره می برد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است اما با کارت حافظه می توان تا 256 گیگابایت دیگر هم به آن اضافه کرد.

بلک بری Evolve X نمایشگر 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع IPS LCD و نسبت تصویر 18:9 دارد. از آنجا که پایین نمایشگر فضای کافی وجود ندارد، حسگر اثر انگشت به پشت بدنه منتقل شده. دوربین دوگانه 12+13 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED دوگانه دورنگ هم در پشت دستگاه دیده می شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هم فلاش مخصوص به خود دارد.

معرفی بلک بری Evolve

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بلک بری Evolve X از طریق درگاه USB-C شارژ می شود و با استاندارد QC 3.0 کوالکام سازگاری دارد. اندروید 8.1 اوریو به همراه پلتفرم امنیتی اختصاصی DTEK هم روی این گوشی سوار شده اند. قیمت این تلفن همراه حدود 510 دلار تعیین شده است.

بلک بری Evolve

معرفی بلک بری Evolve

بلک بری Evolve از نظر مشخصات نمایشگر و باتری با مدل قبلی یکیست، ولی نسخه ارزان تری محسوب می شود و از چیپست اسنپدراگون 450 به همراه 4 گیگابایت حافظه رَم بهره می برد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و از کارت حافظه پشتیبانی می کند.

معرفی بلک بری Evolve

بلک بری Evolve دوربین دوگانه 13+13 مگاپیکسلی با سنسورهای 3L8 سامسونگ و پشتیبانی از حالت HDR را در اختیار دارد. دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی است و همانند مدل دیگر از فلاش مخصوص بهره می برد. همان طور که انتظار می رود در این تلفن همراه خبری از شارژ سریع نیست و فقط در رنگ مشکی و با قیمت حدود 365 دلار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی