ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر هوشمند Link View شرکت JBL
تکنولوژی

نمایشگر هوشمند Link View ساخت JBL آماده پیش خرید شد

برای آن که نمایشگر هوشمند جدید لنوو مجهز به گوگل اسیستانت در میدان رقابت تنها نباشد، از امروز امکان پیش خرید نمایشگر هوشمند شرکت JBL با نام تجاری Link View نیز آغاز شده است. خریداران می ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

برای آن که نمایشگر هوشمند جدید لنوو مجهز به گوگل اسیستانت در میدان رقابت تنها نباشد، از امروز امکان پیش خرید نمایشگر هوشمند شرکت JBL با نام تجاری Link View نیز آغاز شده است.

خریداران می توانند با پرداخت ۲۵۰ دلار این محصول تازه را سفارش داده و از پس از ۱۱ شهریور آن را تحویل بگیرند. این گجت تازه مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن HD و صدای بسیار با کیفیت JBL خواهد بود. به کمک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی Link View نیز می توانید تماس های تصویری برقرار کنید.

اسپیکر هوشمند JBL Link View

اسپیکر هوشمند JBL با وزن تقریبی ۱.۳ کیلوگرم، طبق استاندارد IPX4 در مقابل پاشش آب مقاوم بوده و به راحتی می توان آن را با دستمالی مرطوب تمیز کرد.

قابلیت های این بلندگوی هوشمند تقریباً با اسپیکر هوشمند گوگل هوم مشابه است، به علاوه این که در Link View شما یک نمایشگر برای تعامل بیشتر را نیز در اختیار خواهید داشت تا در صورت تمایل بتوانید ویدیوهای آنلاین یا تصاویر استرریم شده را تماشا کنید. ضمن این که کاربر قابلیت های کروم کست گوگل را نیز برای استریم محتوا روی دیوایس های مختلف در محصول جدید JBL در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی