ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گزارش تصویری از اعطای جایزه 42 میلیونی مدیران خودرو به یک مشتری خوش شانس

مدیران خودرو در ماه رمضان امسال در طی اجرا کمپینی وعده داده بود که به قید قرعه به یکی از خریدارانی که در ایام ماه مبارک رمضان از محصولات برند MVM خرید کنند یک دستگاه ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

مدیران خودرو در ماه رمضان امسال در طی اجرا کمپینی وعده داده بود که به قید قرعه به یکی از خریدارانی که در ایام ماه مبارک رمضان از محصولات برند MVM خرید کنند یک دستگاه خودرو ام وی ام 110 اس جایزه خواهد داد. بعد از پایان ایام ماه مبارک رمضان و در طی مراسمی با حضور خبرنگاران و مدیران ارشد، خانم سمیه عزتی بعنوان برنده خوش شانس این جایزه معرفی شدند.

شرکت مدیران خودرو با دعوت از این برنده خوش شانس از خرید ایشان تشکر و جایزه ایشان را تحویل دادند. گفتنی است که این روزها قیمت MVM 110 S به 42 میلیون تومان افزایش یافته و این هاچ بک ریز نقش درون شهری حالا در زمره خودروهای قیمت متوسط بازار قلمداد می شود.

جواد اکبری جانشین معاون فروش مدیران خودرو، با تاکید بر این که برگزاری چنین کمپین هایی قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران خودرو است، افزود: کمپین های تقدیر و تشکر از مشتریان مدیران خودرو ادامه خواهد داشت و قرعه کشی ماه مبارک رمضان پایان این مسیر نیست.
جانشین معاون فروش مدیران خودرو با بیان این که این کمپین ها تا اندازه زیادی در ایجاد جذابیت برای خرید موثر بوده اند، تصریح کرد: تا زمانی که اجرای این کمپین ها اثرگذار باشد به برگزاری این کمپین ها ترغیب خواهیم شد از این روز پیش بینی شده تا پایان تابستان نسبت به برگزاری کمپینی در زمینه خدمات پس ازفروش اقدام کنیم.
وی ادامه داد: مدیران شرکت خودروسازی مدیران، اعتبار و جایگاه فعلی این شرکت را مدیون اعتماد مشتریان می دانند و کمپین های مختلف با هدف قدردانی از آنها و تحقق شعار «مدیران خودرو؛ ایده آل» است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی