ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بایوور در حال توسعه قسمت های بعدی دراگون ایج و مس افکت است

کیسی هادسون، مدیر کل استودیو بایوور طی پستی اعلام کرده که این استودیو جدا از تولید محتوای بیشتر برای بازی آنلاین Star Wars: The Old Republic، در حال کار روی پروژه هایی است که هواداران ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

کیسی هادسون، مدیر کل استودیو بایوور طی پستی اعلام کرده که این استودیو جدا از تولید محتوای بیشتر برای بازی آنلاین Star Wars: The Old Republic، در حال کار روی پروژه هایی است که هواداران سری مس افکت و دراگون ایج به آن ها علاقه دارند.

هادسون در رابطه با این موضوع گفته: «بله من به صراحت می گویم که بایوور به ساخت نسخه های دیگری از دراگون ایج و مس افکت علاقه دارد. در حال حاضر ما تیم هایی داریم که به صورت پنهانی در حال کار روی پروژه هایی مخفی هستند که برای مدتی نمی توانیم اطلاعات بیشتری از آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم.»

مشخص است که استودیو BioWare فعلاً تمام تمرکز خود را معطوف به توسعه بازی Anthem که در فوریه سال 2019 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی کرده و البته هنوز از فرنچایزهای قدیمی تر خود غافل نشده است. این بازی پر سر و صدا، نمایشی طولانی در E3 2018 داشت که می توانید آن را در این پست ببینید.

بایوور

از سال 2014 تا امروز، به جز دو محتوای قابل دانلود برای بازی Dragon Age: Inquisition، قسمت جدیدی از این سری منتشر نشده و بسیاری از طرفداران دراگون ایج منتظر رونمایی از عنوان تازه ای از این فرنچایز هستند. آخرین نسخه از سری مس افکت یعنی Mass Effect: Andromeda هم در کسب رضایت منتقدان و طرفداران ضعیف عمل کرد تا آینده این فرنچایز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. البته در پاسخ به این موضوع، الکترونیک آرتز اعلام کرد که با وجود عملکرد نسبتاً ضعیف آندرومدا، هنوز هم به توسعه قسمت های جدیدی از سری مس افکت علاقه مند است.

در نهایت باید گفت که با توجه با مانور عظیم الکترونیک آرتز و بایوور روی Anthem، نباید حداقل در کوتاه مدت انتظار معرفی دراگون ایج یا مس افکت جدیدی را داشته باشیم.  شما بیشتر از همه برای قسمت جدید کدام یک از فرنچایز های قدیمی بایوور منتظر هستید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امین قیاسی
    امین قیاسی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

    شخصا بایوور کتاب هم بده من میخرم! اما راستش رو بخوای مس افکت می‌تونست خیلی بهتر باشه! به نظرم باید یه ریمستر برای اندرومدا بدن خیلی خوب میشه!

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

      اپدیت دادن خیلی بازی بهتر شده ولی خب مشکل بخش گیم پلی و داستان با این اپدیتا حل نمیشه

مطالب پیشنهادی