ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رونمایی موبایل Moto Z3 موتورولا
تکنولوژی

موبایل Moto Z3 موتورولا با اسکنر اثر انگشت در بدنه کناری و مود 5G روانه بازار شد

کمپانی موتورولا دیروز از محصول جدید خود Moto Z3 رونمایی کرد. موبایلی که ویژگی های منحصر به فرد آن تعبیه اسکنر اثر انگشت در بدنه کناری و امکان بهره مندی آن از شبکه 5G با افزودن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

کمپانی موتورولا دیروز از محصول جدید خود Moto Z3 رونمایی کرد. موبایلی که ویژگی های منحصر به فرد آن تعبیه اسکنر اثر انگشت در بدنه کناری و امکان بهره مندی آن از شبکه 5G با افزودن یک ماژول جداگانه است.

این موبایل از بسیاری جهات شبیه به دیگر هم خانواده پیش تر معرفی شده خود یعنی Moto Z3 Play است، اما از لحاظ چیپ پردازنده و نوع سنسور دوربین در بدنه پشتی با آن متفاوت است.

اگر شایعات را در نظر بگیریم، احتمالاً  Moto Z3 آخرین محصول از خانواده موبایل های موتورولا خواهد بود که از ماژول های MotoMods پشتیبانی می کند، چرا که شنیده شده موبایل های سال آینده این شرکت دیگر از قابلیت مذکور پشتیبانی نخواهند کرد.

رونمایی موبایل Moto Z3 موتورولا

گوشی Moto Z3 در مقابل پاشش آب مقاوم بوده و دکمه پاور آن در حاشیه کناری سمت چپ اش تعبیه شده. در حاشیه سمت راست نیز شاهد حضور حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه نمایش هستیم. دوربین اصلی Moto Z3 مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 و فلش دوگانه خواهد بود.

در نمای ظاهری هم یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی با زاویده دید ۸۴ درجه ای در اختیار کاربر وجود دارد. در زیر این دوربین نیز شاهد حضور نمایشگری ۶ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ هستیم.

رونمایی موبایل Moto Z3 موتورولا

در زیر نمایشگر فوق چیپست قدرتمند کوالکام ۸۳۵ به همراه ۴ گیگابات رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جا خوش کرده اند. باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی برای قدرت بخشی به یک نمایشگر ۶ اینچی چندان هم کافی به نظر نمی رسد، اما به احتمال زیاد یک روز کاربری عادی را تضمین خواهد کرد.

موبایل Moto Z3 تنها به رنگ مشکی و تحت قرارداد با اپراتور Verizon، با قیمت ۴۸۰ دلار در آمریکا قابل خریداری خواهد بود.

رونمایی موبایل Moto Z3 موتورولا

به محض فراگیر شدن شبکه های مخابراتی 5G در اواخر سال آینده میلادی، کابران محصول تازه موتورولا می توانند با کمک ماژول اختصاصی 5G از قابلیت های منحصر به فرد این فناوری از جمله سرعت بسیار بالای اینترنت آن بهره مند شوند. در دل ماژول مورد بحث چیپ مودم X50 کوالکام به همراه ۲ هزار میلی آمپر ساعت باتری اضافه تعبیه شده است. قیمت ماژول 5G موتورولا ۱۰۰ دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی