ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیزر اسرارآمیز بازی Life is Strange 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

تیزر جدیدی از بازی Life is Strange 2 منتشر شده که فضایی تاریک تر و اسرارآمیزتری نسبت به چیزی که معمولا در نسخه های مختلف این فرنچایز شاهد هستیم دارد. در این تیزر شاهد ویدیو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

تیزر جدیدی از بازی Life is Strange 2 منتشر شده که فضایی تاریک تر و اسرارآمیزتری نسبت به چیزی که معمولا در نسخه های مختلف این فرنچایز شاهد هستیم دارد. در این تیزر شاهد ویدیو ضبط شده ای هستیم که تاریخ آن متعلق به 28 اکتبر سال 2016 بوده و مربوط به شخصی به نام افسر متیو می شود.

طی این تیزر، افسر متیو کد 10-10 که نشان از یک موقعیت درگیری است را به اپراتور پلیس اعلام می کند. آنچه که در این ویدیو می بینیم و برای متیو رخ می دهد، یک درگیری ساده خیابانی نیست و فردی که پلیس به دنبالش است، متیو و ماشین او را با قدرت زیادی به عقب پرتاب می کند.

نمی توان گفت که سرنوشت متیو بعد از این درگیری چگونه رقم خورده اما با توجه به نحوه پرتاب او و ماشین می توان حدس زد که این اتفاق به قدرت خارق العاده قهرمان بازی مربوط می شود.

همان طور که احتمالا می دانید، ماه گذشته سازندگان Life is Strange بازی رایگان The Awesome Adventures of Captain Spirit که داستان آن در دنیای این فرنچایز رخ می دهد را منتشر کردند. یکی از قدرت های خاصی که در کاپیتان اسپیرت (البته با دیدی طنز و کودکانه) با آن روبرو بودیم به امکان پرتاب اشیا توسط شخصیت اصلی بازی بر می گشت. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این موارد ربطی به Life is Strange 2 دارند یا خیر.

اگر انتظار برای انتشار فصل دوم این سری برایتان سخت است، می توانید تا آن زمان مشغول Life is Strange: Before the Storm شوید که در واقع پیش درآمدی بر اتفاقات فصل اول بازی محسوب می شود.

قرار است در 29 مرداد جزییات بیشتری از این عنوان منتشر شود. بازی Life is Strange 2 در تاریخ 5 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hossein everhossein
    hossein everhossein | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

    life 1 زیاد خفن نبود نمیدونم چرا این گیم این همه اخبار رو به خودش اختصاص میده....
    فصل آخر life 1 کاملا ماست مالی بود....

مطالب پیشنهادی