ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت 9 لو رفت [تماشا کنید]

سامسونگ اخیراً به اشتباه تیزری ویدیویی برای گلکسی نوت 9 منتشر کرده است. این ویدیو که روز گذشته در کانال یوتوب شعبه نیوزلند سامسونگ قرار گرفته، چرپمدار بعدی سامسونگ را در رنگ آبی و طلایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

سامسونگ اخیراً به اشتباه تیزری ویدیویی برای گلکسی نوت 9 منتشر کرده است. این ویدیو که روز گذشته در کانال یوتوب شعبه نیوزلند سامسونگ قرار گرفته، چرپمدار بعدی سامسونگ را در رنگ آبی و طلایی به نمایش در می آورد و از منظر طراحی، شباهت زیادی به همان شایعات و رندرهایی دارد که قبلاً شنیده و دیده ایم.

آنطور که در این ویدیو مطرح می شود، می توانید منتظر قابلیت هایی مانند «عمر باتری تمام روزه»، «حافظه 1 ترابایتی» (با کمک یک کارت حافظه 512 گیگابایتی) و «S Pen کاملاً جدید» در گلکسی نوت 9 باشید که قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی رسمی شود. در این ویدیو ضمناً تجهیز دستگاه به دوربین اصلی دوگانه و جک 3.5 میلی متری هدفون تایید می شود و محل قرارگیری اثر انگشت هم همان جایی است که در شایعات گفته می شد.

گذشته از این ها شاهد اطلاعات خاص دیگری درباره گلکسی نوت 9 نیستیم اما حقیقت اینجاست که با تایید شدن بسیاری از گمانه زنی ها درباره پرچمدار سامسونگ، می توان با قطعیت بیشتری روی شایعات مربوط به سخت افزار داخلی دستگاه حساب باز کرد. تا به امروز گفته شده که باید منتظر نمایشگر 6.3 اینچی، چیپست اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، تا سقف 8 گیگابایت حافظه رم و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی باشیم.

گلکسی نوت 9 در روز نهم آگوست (18 مردادماه) در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد و پس از آغاز پیش فروش ها تا یک هفته بعد از آن، می توان منتظر عرضه دستگاه در تاریخ دوم شهریورماه به بازار بود. ویدیوی لو رفته از گلکسی نوت 9 را نیز می توانید در پایین تماشا کنید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

    چرپمدار ? ? ?

  • aqamorisny
    aqamorisny | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

    مبارک باشه ׃ا

مطالب پیشنهادی