ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Pixel 3 XL
تکنولوژی

انتشار نتایج تست بنچمارک Pixel 3 XL؛ پردازنده قدرتمند، رم رضایت‌بخش و اندروید P

طبق آخرین خبرها، نسخه بعدی اندروید که در حال حاضر با نام رمز اندروید P شناخته می‌شود احتمالا ۲۹ مرداد ماه به دست کاربران می‌رسد. با این وجود تا زمان عرضه پیکسل‌های بعدی گوگل شاید لازم باشد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

طبق آخرین خبرها، نسخه بعدی اندروید که در حال حاضر با نام رمز اندروید P شناخته می‌شود احتمالا ۲۹ مرداد ماه به دست کاربران می‌رسد. با این وجود تا زمان عرضه پیکسل‌های بعدی گوگل شاید لازم باشد که دو ماه یا حتی بیشتر منتظر بمانید.

گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را در ماه اکتبر یا نوامبر و همراه با اندروید P روانه بازار خواهد کرد. بنابراین می‌توان گفت که این دو گجت پرچمدار نخستین دیوایس‌های اندرویدی هستند که با آخرین نسخه این سیستم عامل به دست مشتریان می‌رسند.

خوشبختانه چندی پیش تصاویری فاش شد که شکل و شمایل پیکسل‌ 3 ایکسل ال گوگل را به نمایش می‌گذاشت. اما حالا نوبت به نتایج تست بنچمارک آخرین گوشی هوشمند گوگل رسیده که در پایگاه داده گیک‌بنچ پدیدار شود.

Pixel 3 XL

از برجسته‌ترین نکات این تست می‌توان به عملکرد پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی و اندروید P اشاره کرد. اگر چه نتایج بدست آمده بر خلاف انتظارات خیلی تأثیرگذار نیستند، اما برای یک گوشی پرچمدار مناسب و قابل قبول به نظر می‌رسند. پیکسل 3 ایکسل ال در تست تک هسته‌ای پردازنده امتیاز 2400 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 8359 را بدست آورده است.

اما در مقایسه با پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 (که دارای پردازنده یکسان اما 6 گیگابایت رم است)، پیکسل 3 ایکسل ال در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد. نوت 9 در تست تک هسته‌ای امتیاز 2411 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 8712 را بدست آورده و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین گجت‌های اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌آید.

اگر چه تست‌های بنچمارک برای بالا یا پایین آوردن ارزش یک گوشی کافی نیستند، اما شکی نیست که مشتریان برای خرید یک گوشی پرچمدار قطعا آن‌ها را به عنوان یک ملاک در نظر خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی