ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سونیک، دکتر تخم مرغی و بقیه بچه‌ها

هفت سنگ این هفته را با فورتنایت آغاز می‌کنیم؛ شایعات جدید فورتنایت اندروید به قدری عجیب و غریب هستند که در اصل باید با یک «چه جالب» کنایه‌دار از کنار آن‌ها بگذریم ولی وجود بعضی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

هفت سنگ این هفته را با فورتنایت آغاز می‌کنیم؛ شایعات جدید فورتنایت اندروید به قدری عجیب و غریب هستند که در اصل باید با یک «چه جالب» کنایه‌دار از کنار آن‌ها بگذریم ولی وجود بعضی منابع معتبر پشت این شایعه‌ها قضیه را پیچیده کرده است. بعد از آنکه شایعه شد بازی 30 روز در انحصار گلکسی نوت 9 خواهد بود حالا به نظر می‌رسد فورتنایت اندروید از طریق گوگل پلی منتشر نمی‌شود.

در یکی از کدهای سایت اپیک گیمز، دستورالعملی مخفی وجود دارد که راهنمای دانلود و نصب بازی را نشان می‌دهد. نکته اینجاست که در این دستورالعمل خبری از لینک دانلود گوگل پلی نیست و به جای آن اپیک گیمز از لینک مستقیم استفاده کرده است. گوگل 30 درصد از درآمد هر بازی در فروشگاهش را به دست می‌آورد و 30 درصد از درآمد فورتنایت اندروید چیز کمی نیست.

اگر بازی روندی شبیه به نسخه iOS داشته باشد، فورتنایت اندروید در 90 روز به درآمد 100 میلیون دلاری می‌رسد و 30 درصد این رقم هم 30 میلیون دلار است. پولی که خودش می‌تواد بودجه یک بازی بزرگ باشد. در دنیای بازی‌های کامپیوتری این سیاست کاملا مرسوم است و حالا باید دید اپیک گیمز می‌تواند آن را روی اندروید اجرا کند.

اما جدا از فورتنایت اندروید، صنعت بازی‌های موبایل میزبان چند خبر دیگر هم بود؛ ناشر پابجی در همکاری با اکتیویژن عنوانی جدید از سری کال آو دیوتی برای موبایل می‌سازد، آسفالت 9 در کمتر از یک هفته رکورد 4 میلیون دانلود را به ثبت رساند و کلش آو کلنز نیز با وجود اینکه 6 سال از عرضه‌اش می‌گذرد ولی گزارشات نشان می‌دهند بازی روزانه بیش از 1 میلیون دلار درآمد دارد.

Sonic The Hedgehog 4 Episode II

بازی سونیک

  • بازی آنلاین است

قسمت دوم Sonic The Hedgehog 4 بازی جدیدی نیست و چند سال پیش در کنار دیگر کنسول‌ها به تلفن‌های هوشمند هم آمده بود. با این وجود سگا بازی را در سرویس Sega Forever بازنشر کرد تا بازیکن‌هایی که موفق به تجربه این عنوان نشده‌اند، هم اکنون با کیفیتی بالاتر بتوانند به سراغ یکی از آخرین ماجراجویی‌های سریع‌ترین خارپشت دنیا بروند. بازی گیم‌پلی شبیه به سونیک‌های کلاسیک دارد و بنابراین در نمایی دو بعدی باید سعی کنید از موانع پیش‌رویتان بگذرید.

Sonic The Hedgehog 4 Episode II

Sonic The Hedgehog 4 Episode II

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 821.5 / 580 مگابایت زبان:

Pocket City

  • بازی آفلاین است

برخلاف هفته گذشته این بار هفت سنگ کاملا بی رمقی را سپری کردیم و اگر «شهر جیبی» (Pocket City) نبود، با یکی از خالی‌ترین هفت‌سنگ‌های سال روبه‌رو می‌شدیم.. Pocket City یکی از آن عناوینی به حساب می‌آید که بازیکن‌های گوشی مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند؛ یک شبیه‌ساز شهرسازی که بدون داشتن پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای ماه‌ها سرگرم‌تان کند. Pocket City همین بازی است که با باز گذاشتن دست مخاطب توانسته یکی از بهترین و اعتیادآورترین تجربه‌های امسال را به وجود بیاورد.

Pocket City

Pocket City

سازنده: Codebrew Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27.4 / 21 مگابایت زبان:

Off The Road

  • بازی آفلاین است

اگر از آسفالت اکستریم خسته‌ شده‌اید و به دنبال اثری سبک‌تر از مسابقات آفرود هستید، بد نیست نیم نگاهی هم به Off The Road داشته باشید. بازی بازیکن را در محیط خاکی بزرگی رها کرده و در کنار گشت و گذار در منطقه، او می‌تواند فعالیت‌های مختلفی را انجام دهد؛ بار جابه‌جا کند، قایق براند، مسابقه بدهد و حتی سوار هلیکوپتر بشود. از لحاظ گرافیک و حتی گیم پلی انتظار زیادی از Off The Road نداشته باشید ولی بازی با توجه به پکیجی که از مودهای مختلف ارائه داده می‌تواند سرگرم‌تان کند.

Off The Road

Off The Road

سازنده: DogByte Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 105 مگابایت زبان:

SEGA Heroes

  • بازی آنلاین است

ایده SEGA Heroes قبلا در بازی موبایل Puzzle Fighter پیاده شده بود و در آن شخصیت‌های دنیای کپکام، ناشر رزیدنت اویل و استریت فایتر، با یکدیگر مبارزه می‌کردند. با این وجود بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و بعد از چند ماه سرورهایش بسته شدند. SEGA Heroes که کاراکترهای دنیای بازی‌های سگا را گردهم آورده، آمده تا جای خالی این عنوان را پر کند؛ بازی شبیه به کندی کراش بوده و در آن اگر چند شکل همرنگ را پیش یکدیگر بگذارید، شخصیتی که انتخاب کردید یک ضربه به حریف می‌زند.

SEGA Heroes

SEGA Heroes

سازنده: Sega قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 106 مگابایت زبان:

ShaqFu: A Legend Reborn

  • بازی آنلاین است

برای کسانی که می‌خواهند احساس نوستالژی خود را قلقلک بدهند، ShaqFu بهترین گزینه هفته است. اثری که «شورش در شهر» (Street of Rage) را به عنوان منبع الهامش هدف قرار داده و به همین خاطر همانند آن باید در نمایی از جلو، شخصیت اصلی را کنترل کنید و هر چیزی که دیدید را با مشت و لگد از میان بردارید. طنز جالب، گیم‌پلی سرگرم کننده و گرافیک خوب نیز به کمک این ذات نوستالژی آمده‌اند تا ShaqFu را تبدیل به یکی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های هفت سنگ امروز کنند.

Shaq Fu: A Legend Reborn

Shaq Fu: A Legend Reborn

سازنده: Mad Dog Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 702 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی