ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افشای تصویری از گلکسی نوت 9
تکنولوژی

سامسونگ به صورت تصادفی تصویری از گلکسی نوت 9 را منتشر ساخت

در حالی که هنوز فبلت پرچمدار کمپانی سامسونگ به صورت رسمی رونمایی نشده، وبسایت این شرکت برای ساعاتی امکان پیش خرید گلکسی نوت 9 را برای برخی بازارها فراهم ساخت. ضمناً صفحه مذکور حاوی رندری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

در حالی که هنوز فبلت پرچمدار کمپانی سامسونگ به صورت رسمی رونمایی نشده، وبسایت این شرکت برای ساعاتی امکان پیش خرید گلکسی نوت 9 را برای برخی بازارها فراهم ساخت. ضمناً صفحه مذکور حاوی رندری رسمی از موبایل مذکور بود.

عادت لو دادن محصولات معرفی نشده در تاریخچه شرکت کره ای وجود داشته و به نظر می رسد این بار نیز شاهد بروز اتفاقی مشابه بوده ایم. البته لینک مورد اشاره در حال حاضر خارج از دسترس است.

تصویر لو رفته از سایت سامسونگ شباهت کاملی با تمام تصاویر مفهومی و افشا شده از این فبلت پرچمدار تا به امروز دارد و به نحوی نمای کلی این موبایل مورد انتظار را برای علاقه مندان نهایی کرده است. بر این اساس باید گفت که گلکسی نوت 9 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با محصول نسل قبل خود دارد.

ضمناً در بخش زیرین بدنه موبایل پرچمدار جدید سامسونگ شاهد حضور جک هدفون 3.5 میلی متری و درگاه USB-C هستیم. چینش سنسورهای دوربین اصلی و اسکنر اثر انگشت نیز مشابه گلکسی S9 پلاس است. اما بیش از همه آن چه نوت 9 را از سایر اعضای خانواده خود و دیگر محصولات غول کره ای متمایز می سازد قلم استایلوس جدید آن با طراحی و رنگ متفاوت است.

اگر واقعاً قرار باشد گلکسی نوت 9 به عنوان آخرین موبایل از نسل کهکشان Note روانه بازار شود، همگان انتظار یک پایان شکوهمندانه و شایسته را از این محصول خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی