ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آیفون های بعدی دو سیم کارته می شوند؟ [به روز رسانی]

به نظر می رسد که کمپانی اپل برای افزودن پشتیبانی از دو سیم کارت به آیفون های آتی خود آماده می شود. خبرگزاری 9to5Mac اخیراً به کالبدشکافی پنجمین بتای توسعه دهندگان iOS 12 پرداخته و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۰

به نظر می رسد که کمپانی اپل برای افزودن پشتیبانی از دو سیم کارت به آیفون های آتی خود آماده می شود. خبرگزاری 9to5Mac اخیراً به کالبدشکافی پنجمین بتای توسعه دهندگان iOS 12 پرداخته و به نکته ای جالب در گزارش عیب یابی دستگاه پی برده است. در بخشی از این گزارش، به صورت واضح به «وضعیت سیم کارت دوم» اشاره شده است.

آیفون های فعلی علاوه بر سیم کارت های عادی، از eSIM ها هم پشتیبانی می کنند؛ به همین خاطر، شاید مشاهده چنین عبارتی چندان مهم به نظر نرسد. اما در گزارش عیب یابی iOS 12 به «وضعیت درگاه سیم کارت دوم» نیز اشاره شده که نشان می دهد اپل می خواهد پشتیبانی از سیم کارت فیزیکی ثانویه را به آیفون های بعدی خود بیاورد.

البته لازم به اشاره است که شایعه پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان در آیفون های اپل، برای سالیان متمادی به گوش رسیده و حداقل تا به امروز، محقق نشده است. بنابراین امید خود را زیاد بالا نبرید؛ زیرا استفاده از این عبارات شاید صرفاً راهی برای تمیز دادن انوع سیم کارت ها از یکدیگر باشد.

اما از آن جایی که اپل از کلمه «درگاه» استفاده کرده، می توانیم امیدوار باشیم که آیفون های پاییز امسال، بالاخره رویایی که برای دارندگان دیوایس های اندرویدی خاطره است را به واقعیت تبدیل کنند.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 9 مرداد ماه 1397]

 

به روز رسانی:

بر اساس گزارشی جدید به نظر می رسد آیفون ارزان قیمت تر 2018 که از نمایشگر LCD بهره می برد، در یک مدل 2 سیم کارت نیز عرضه خواهد شد؛ البته تنها در بازار کشور چین.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی