ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت آیفون های ۲۰۱۸
تکنولوژی

مُد نمایش افقی در بتای جدید iOS و مهر تایید بر آیفون X Plus [به روزرسانی]

آیفون بعدی اپل که قرار است با نمایشگر بزرگش شهریور ماه امسال معرفی شود ظاهرا در رابط کاربری خود به قابلیت هایی مجهز است که دیگر آیفون های ۲۰۱۸ از آن بی بهره خواهند بود. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۵

آیفون بعدی اپل که قرار است با نمایشگر بزرگش شهریور ماه امسال معرفی شود ظاهرا در رابط کاربری خود به قابلیت هایی مجهز است که دیگر آیفون های ۲۰۱۸ از آن بی بهره خواهند بود.

براساس اطلاعاتی که در آخرین نسخه بتای iOS 12 پیدا شده نمایشگر اندک بزرگ تر آیفون X Plus (البته هر اسمی که داشته باشد) درست مانند آیپد به کاربران امکان می دهد از آن در مُد افقی استفاده نمایند و در نتیجه اطلاعات و جزئیات بیشتری را روی صفحه مشاهده نمایند.

طبق آخرین اخبار و شایعات اپل در نظر دارد که آیفونی با نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی را در پاییز امسال رونمایی کند. این نمایشگر رزلوشنی برابر با ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ پیکسل خواهد داشت که در صورت حقیقت داشتن بالاترین رزلوشن فراهم شده برای آیفون ها تا به امروز خواهد بود و درست مانند دیگر آیفون های گروه پلاس که پیشتر معرفی شده اند، فرایند بهینه سازی اپ ها برای استفاده هرچه بیشتر از فضای آن در حال انجام است.

این اطلاعات از کجا آمده؟

مد نمایش افقی در آیفون X Plus

سایت برزیلی  iHelpBR اخیرا دریافته که پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگ تر در نسخه جدید از iOS 12 و همچنین بتاهای محیط برنامه نویسی Xcode  فراهم شده است. خبرنگاران این وبسایت با اجرای ابزار شبیه ساز  iOS در رزلوشن ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ پیکسل با تراکم پیکسلی 458ppi دریافتند که بسیاری از اپ های بومی iOS پیشتر خود را با شرایط اجرا در این وضعیت وفق داده اند که این مساله می تواند مهر تاییدی برای ارائه آیفون از گروه پلاس در پاییز پیش رو باشد.

به گفته آنها، اپ های مربوط به تماس ها (Contacts)، تقویم (Calendar) و پیام ها (Messages) همگی از نمایشگرهای بزرگ تر پشتیبانی می کنند. هر سه اینها ظاهرا به یک پنل جانبی متشکل از اطلاعات مجهز شده اند که در آیفون های کوچک تر قابل مشاهده نیستند. نکته دیگر آنکه این قابلیت بسیار مشابه به رابط کاربری افقی آیفون ۸ پلاس بوده است.

در انتها بد نیست خاطرنشان کنیم که نخستین بار رابط کاربری افقی در iOS 8 و همراه با آیفون ۶ پلاس معرفی شد و البته نمی توان آن را نسخه کاملا مشابه رابط کاربری افقی آیپد دانست که یک داک سوایپ به بالا هم دارد.

[تاریخ انتشار اولیه خبر: ۱۰ مردادماه]

 

به روز رسانی:

اخیراً Guilherme Rambo یکی از متخصصین مهندسی معکوس اپل تصویری از یک آیکون در فریمور جدید نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل iOS 12 پیدا کرده که آیفون 10 پلاس را به نمایش می‌‌گذارد و به نوعی عرضه‌ی آن را تایید می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی