ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی بریدگی بالای نمایشگر
تکنولوژی

هواوی و کسب رتبه نخست تولید کننده های موبایل با بریدگی بالای نمایشگر

دیروز خبر جالبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که کمپانی هوای توانسته در نیمه نخست سال جاری میلادی بیش از هر کمپانی دیگری موبایل با بریدگی بالای نمایشگر را به فروش برساند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

دیروز خبر جالبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که کمپانی هوای توانسته در نیمه نخست سال جاری میلادی بیش از هر کمپانی دیگری موبایل با بریدگی بالای نمایشگر را به فروش برساند. این دستاورد غول موبایل سازی چینی در حالی محقق شده که این شرکت همچنان حضور درخشانی در بازار آمریکا ندارد.

این شرکت در شش ماهه اول ۲۰۱۸ حدود ۲۵.۴ میلیون دستگاه موبایل دارای بریدگی بالای نمایشگر را به فروش رسانده است. جای تعجب نیست که اپل با فروش حدود ۲۰.۷ میلیون دستگاه آیفون X جایگاه بعدی را در این فهرست به خود اختصاص داده است. برندهای اوپو، ویوو و شیائومی نیز در جایگاه های بعدی قرار می گیرند.

بریدگی بالای نمایشگر

آمار و ارقام فوق را موسسه تحقیقاتی «Sigmaintell Consulting» منتشر ساخته و مدعی شده است در طی این مدت حدود ۸۶.۱ میلیون دستگاه انواع موبایل با بریدگی بالای نمایشگر روانه بازار شده است. بنابراین به طور متوسط از هر ۴ گوشی به فروش رفته در نیمه نخست امسال، ۱ مورد مجهز به «notche» بوده اند.

این موسسه همچنین در گزارش خود آورده است که از مجموع کل موبایل های به فروش رفته در بازه زمانی مورد بحث، حدود ۷۸ درصد آنها مجهز به انواع نمایشگرهای LCD و ۲۱ درصد از آنها نیز از انواع پنل های LED (از جمله OLED و AMOLED) بهره مند بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی