ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام تیم کوک برای کارکنان اپل پس از یک تریلیون دلاری شدن

به تازگی اپل به اولین شرکتی تبدیل شده که ارزشی  معادل یک تریلیون دلار دارد. به همین دلیل «تیم کوک» مدیرعامل این شرکت با ارسال یادداشتی به کارکنان کمپانی کوپرتینویی اعلام کرد که رسیدن به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به تازگی اپل به اولین شرکتی تبدیل شده که ارزشی  معادل یک تریلیون دلار دارد. به همین دلیل «تیم کوک» مدیرعامل این شرکت با ارسال یادداشتی به کارکنان کمپانی کوپرتینویی اعلام کرد که رسیدن به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد دلار، مهمترین معیار برای موفقیت این شرکت نیست. به باور او موفقیت اپل تنها نتیجه تمرکز این شرکت روی محصولات، نظر خریداران و ارزش‌های منحصر به فردش بوده است.

همانطور که می‌دانید چند روز پیش هر سهم از اپل قیمتی ۲۰۷.۵ دلاری داشت که به ارزش بازار یک تریلیون دلاری کمپانی کوپرتینویی منجر شده بود.

به گزارش خبرگذاری رویترز، تیم کوک پس از رخ دادن این اتفاق با یادداشتی که برای بیش از ۱۲۰ هزار کارمند اپل فرستاده شد، اعلام کرد که ارزش گذاری دستاورد و نقطه‌ی عطف قابل توجهی برای این شرکت محسوب می‌شود و او به عنوان مدیر عامل این کمپانی از این قضیه بسیار خوشحال است اما باور دارد که ارزش گذاری تمرکز اصلی کمپانی کوپرتینویی نبوده و پس از این هم نباید باشد؛

«بازگشت سرمایه در واقع نتیجه نوآوری اپل، در اولویت‌ قرار دادن کیفیت کالا، جلب رضایت خریداران و وفادار ماندن به ارزشهای اولیه این کمپانی بوده است.»

وی در ادامه‌ی این یادداشت از تیم کارکنان کمپانی کوپرتینویی تشکر کرد و کار سخت، تعهد و اشتیاق آنها را تحصین نمود چرا که آنها همیشه به چیزی جز بهترین بودن راضی نشده‌اند. او از شرکا، تولید کنندگان، جامعه‌ی توسعه دهندگان، حتی خریدران و طرفداران اپل نیز قدردانی کرد.

تیم کوک در پایان به زحمات «استیو جابز» یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل اسبق اپل اشاره نمود و گفت که استیو باور داشت قدرت خلاقیت انسان می‌تواند بزرگترین چالش‌ها را از میان بردارد و بر اساس همین باور اپل را پایه گذاری کرد. وی در پایان خاطر نشان کرد:

«همانطور که استیو همیشه در لحظاتی این چنینی به آینده اشاره می‌کرد، ما نیز باید تنها به آینده‌ی روشن اپل و فعالیت‌های فوق العاده‌ای که قرار است انجام دهیم، توجه کرده و [روی این مسئله] تمرکز کنیم.»

 

تماشا کنید: ویدیویی از ماکت سه مدل آیفون 2018 منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Moslem Safavi
    Moslem Safavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

    خی

مطالب پیشنهادی