ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی زولا
ویجیاتو - بازی

گزارش دیجیاتو از دور دوم مسابقات بازی زولا با جایزه ۱۵ میلیون تومانی [تماشا کنید]

دومین دوره مسابقات رسمی بازی زولا روز گذشته در و گیم نت Tec Caf کرج با حضور تیم‌های برتر و قهرمان دوره پیشین ایران برگزار شد و تیم‌ها بر سر جوایز ۱۵ میلیون تومانی به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

دومین دوره مسابقات رسمی بازی زولا روز گذشته در و گیم نت Tec Caf کرج با حضور تیم‌های برتر و قهرمان دوره پیشین ایران برگزار شد و تیم‌ها بر سر جوایز ۱۵ میلیون تومانی به مبارزه با یکدیگر پرداختند.

پس از چندین ساعت نبرد پر استرس، تیم‌های Brutal ImpacT و Oxin به مرحله نهایی رسیدند و فینال دوره پیشین را تکرار کردند. در نهایت تیم Oxin1 که شانس بیشتری برای قهرمانی این دوره داشت موفق شد با فاصله‌ای اندک نسبت به رقیب خود، یکبار دیگر رتبه نخست را از آن خود کند و جایزه ۸ میلیون تومانی را به خانه ببرد. تیم‌های دوم و سوم نیز به ترتیب ۵ و ۲ میلیون تومان جایزه دریافت کردند. در این ویدیو گفتگویی خواهیم داشت با فواد امیری، مدیر خاورمیانه بازی زولا و کاپیتان تیم Oxin تا از زولا، حرفه‌ای شدن در این بازی و کسب جوایز و مقام‌های بین‌المللی بگویند.

دوره‌های بعدی مسابقات انتخابی نیز تا انتهای تابستان صورت می‌گیرد و برندگان هر چهار دوره در مسابقه‌ای دیگر به نبرد با یکدیگر می‌روند تا برای اعزام به مسابقات بین قاره‌ای و جهانی ترکیه آماده شوند. جایزه مسابقه بین قاره‌ای ۵۰ هزار دلار و جایزه جام جهانی ۲۵۰ هزار دلار اعلام شده است.

بازی زولا را می‌توانید از این لینک به رایگان دریافت کنید. اگر این بازی را انجام داده‌اید، از تجربه خودتان برایمان بگویید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • DaekDeveloper
    DaekDeveloper | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

    قشنگ گفت باید بخری تا برنده باشی. ینی pay to win

  • DaekDeveloper
    DaekDeveloper | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

    اصن بازی نکنید.

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

    هشت میلیون چرا خسیس بازی در میاره این روال ینی چی؟

مطالب پیشنهادی