ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش مالی هواوی
تکنولوژی

هواوی و فروش ۱۹ میلیون گوشی پرچمدار در نیمه اول سال ۲۰۱۸

هواوی به لطف فروش ۱۹ میلیون گوشی پرچمدار در نیمه اول سال ۲۰۱۸ موفق به کنار زدن رقیب قدری نظیر اپل شده تا به دومین بازیگر بازار موبایل دنیا تبدیل شود. این کمپانی با تایید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

هواوی به لطف فروش ۱۹ میلیون گوشی پرچمدار در نیمه اول سال ۲۰۱۸ موفق به کنار زدن رقیب قدری نظیر اپل شده تا به دومین بازیگر بازار موبایل دنیا تبدیل شود.

این کمپانی با تایید برآوردهای موسسه IDC در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ به رشدی چشمگیر دست یافته است. با توجه به کارنامه مثبت هواوی در سه ماهه اول، در مجموع پرونده نیمه اول سال ۲۰۱۸ برای چینی ها با عرضه بیش از ۹۵ میلیون گوشی بسته شده است.

بر اساس گزارش مالی هواوی سری پرچمدار میت ۱۰ با عرضه موفق ده میلیونی در سال ۲۰۱۸ و مدل های جدیدتر پی ۲۰ با عرضه ۹ میلیونی نقش عمده ای را در این موفقیت داشته اند. این در حالی است که ایالات متحده‌ به بهانه نگرانی‌ های امنیتی اجازه عرضه پی ۲۰ در بازار پر رونق این کشور را نداد.

گزارش مالی هواوییکی دیگر از دلایل نتایج درخشان کمپانی ساکن شنژن به عرضه قابل توجه سری ارزش محور نوا برمی گردد که با رشد ۶۰ درصدی نسبت سال گذشته حالا ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. هواوی در این گزارش نرخ فروش محصول به مصرف کننده نهایی از طریق خرده فروشی (Sell-through) را اعلام نکرده است. بخش گجت های پوشیدنی نیز با ثبت عملکردی موفق به ۱۴۷ درصد رشد سالانه دست پیدا کرده است.

هواوی قبلا تاکید کرده بود که قصد دارد به بزرگترین کمپانی موبایل ساز دنیا تبدیل شود و در راستای رسیدن به این هدف در پی افتتاح ۷۰۰ نمایندگی موسوم به Experience Stores و ۱۰ هزار خرده فروشی در سراسر جهان است که به ۳۵۰۰ Experience Stores و ۵۳ هزار خرده فروشی فعلی اضافه خواهند شد.

این کمپانی هفته گذشته از درآمد ۴۷.۶۷ میلیارد دلاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. در گزارش مالی هواوی همچنین بر راهکارهای 5G و همچنین تلاش ها برای اجرای معماری شبکه تماما وابسته به کلاود در زیرساخت اپراتورها تاکید شده است.

 

تماشا کنید: مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی