ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

tesla-model-x-vs-audi-sq7
خودرو

آئودی در صدر، تسلا در قعر؛ نتایج رتبه بندی نمایندگی های خودروسازان در آمریکا منتشر شد

شرکت Pied Piper Management اخیرا با بررسی نمایندگی خودروسازان مختلف، آنها را رده بندی نموده و نتیجه را در قالب یک جدول منتشر کرده است. در این ارزیابی فاکتورهایی مثل نحوه کمک کارمندان بخش فروش ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

شرکت Pied Piper Management اخیرا با بررسی نمایندگی خودروسازان مختلف، آنها را رده بندی نموده و نتیجه را در قالب یک جدول منتشر کرده است. در این ارزیابی فاکتورهایی مثل نحوه کمک کارمندان بخش فروش به خریداران و راهنمایی تا پای امضای قرارداد تعیین کننده بوده اند.

در رتبه بندی امسال که با نام 2018 Pied Piper Prospect Satisfaction شناخته می شود، 3466 نمایندگی در سرتاسر ایالات متحده مورد ارزیابی قرار گرفته اند. بر اساس نتایج این رتبه بندی کارکنان نمایندگی های آئودی در تشویق مشتریان به خرید محصولات این کمپانی بهتر از بقیه عمل کرده، به همین خاطر ارباب حلقه ها در صدر قرار گرفته است.

Audi dealership

آنطور که نتایج این ارزیابی حکایت دارد، احتمال اینکه در نمایندگی های آئودی کارمندان بخش فروش سوالاتی را درباره نحوه استفاده از یک خودرو مطرح کرده و راهنمایی ها را درباره انتخاب گزینه متناسب تر با نیاز مشتریان داشته باشند، بیشتر از بقیه است. آنها همچنین بهتر از کارکنان دیگر نمایندگی ها محصولات را به مشتریان نشان داده و به معرفی ویژگی های هر کدام می پردازند.

بعد از آئودی، لکسس در رده دوم ایستاده و جایگاه سوم نیز به تویوتا رسیده است. مرسدس بنز، اینفینیتی و رم در رتبه های بعدی ایستاده اند.

2018_Auto_PSI_Rankings

علی رغم کسب جایگاه آخر در این رتبه بندی، ایلان ماسک اصلا ناراحت نبوده و عقیده دیگری دارد. به اعتقاد آقای ماسک کارکنان نمایندگی های تسلا اصراری بر خرید محصولات این کمپانی نداشته و مشتریان را تحت فشار نمی گذارند. به گفته این کارآفرین 47 ساله رقم زدن تجربه ای کاملا خوشایند هنگام حضور و ترغیب آنها برای بازگشت مجدد، معیار اصلی موفقیت نمایندگی های تسلا است.

Tesla-Model-S-showroom-supercharger-store

ذکر این نکته ضروری است که تسلا محصولات خود را بطور مستقیم از طریق نمایندگی ها به فروش نمی رساند. برای خرید هر یک از مدل های این شرکت خریداران باید به سایت یا فروشگاه های اختصاصی مراجعه کنند. با این کار تمام فرایندهای مرتبط تحت نظارت مستقیم تسلا قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی