ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر تازه از دستبند سلامتی جدید فیت بیت

به تازگی یک وبسایت هلندی به نام Nieuwe Mobiel تصاویری از یک ردیاب سلامتی جدید منتشر کرده که به نظر می‌رسد پوشیدنی بعدی فیت بیت یعنی Charge 3 باشد. البته هنوز اطلاعاتی رسمی از مشخصات، قیمت یا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

به تازگی یک وبسایت هلندی به نام Nieuwe Mobiel تصاویری از یک ردیاب سلامتی جدید منتشر کرده که به نظر می‌رسد پوشیدنی بعدی فیت بیت یعنی Charge 3 باشد. البته هنوز اطلاعاتی رسمی از مشخصات، قیمت یا زمان عرضه‌ی آن منتشر نشده اما با مشاهده‌ی این عکس‌ها می‌توان گزینه‌هایی درباره‌ی آخرین ردیاب های سلامتی این شرکت مطرح نمود.

به تازگی فیت‌ بیت در بازار ساعت‌های هوشمند نیز سرمایه گذاری کرده و ساعت‌های فیت بیت Ionic و Blaze گواه این مطلب به شمار می‌روند. علاوه بر این کمپانی یاد شده سعی کرده با عرضه ورسا، پوشیدنی‌ها را به مرحله جدیدی وارد کرده و تمامی قابلیت‌های رهگیر سلامتی را در یک ساعت هوشمند تعبیه کند. با این وجود به نظر می‌رسد فیت بیت به دنبال حفظ بازار ردیاب‌های سلامتی خود نیز بوده و به همین دلیل قصد دارد Charge 3 را عرضه کند.

اولین مسئله‌ای که در این عکس‌ها مشخص می‌شود این است که در ردیاب سلامتی جدید بر خلاف مدل قبلی خود، دیگر کلید فیزیکی تعبیه نشده است. در عوض یک بریدگی در آن به چشم می‌خورد که می تواند یک کلید لمسی باشد.

البته ردیاب‌های سلامتی قبلی این شرکت یعنی Alta یا Alta HR هم کلید فیزیکی نداشتند و کاربر با ضربه زدن روی صفحه نمایش این گجت‌ها می‌توانست به قابلیت‌های گوناگونشان دسترسی پیدا کند.

با این حال باید دید بالاخره چه قابلیتی جایگزین کلید فیزیکی در Charge 3 خواهد شد؛ قابلیت ضربه زدن روی نمایشگر یا یک کلید لمسی.

نکته قابل توجه دیگر این است که به همراه این ردیاب سلامتی، بند‌های مخلتفی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و آنها خواهند توانست در میان گزینه‌های موجود، بند دلخواهشان را انتخاب کنند.

کمپانی فیت بیت، ردیاب سلامتی قبلی را در رویداد IFA سال ۲۰۱۶ معرفی نمود و به نظر می رسود نسخه جدید این پوشیدنی نیز در همین رویداد که قرار است ماه آینده برگزار شود، معرفی گردد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی