ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی بخش های جدید فیفا 19؛ مسابقه فوتبال را با قوانین خودتان بسازید

دیروز و پس از برگزاری مسابقات جام جهانی فیفا 18، الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی را از بخش های مختلف فیفا 19 منتشر کرد. یکی از انتقادهایی که طی این سال ها به نسخه های مختلف ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

دیروز و پس از برگزاری مسابقات جام جهانی فیفا 18، الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی را از بخش های مختلف فیفا 19 منتشر کرد. یکی از انتقادهایی که طی این سال ها به نسخه های مختلف این فرنچایز وارد می شد به عدم تنوع و یکسان بودن محتوای بازی طی سال های متوالی بر می گشت.

حال و طبق تغییراتی که قرار است در فیفا 19 شاهد آن باشیم، به نظر می رسد که با یکی از متفاوت ترین نسخه های این مجموعه روبرو خواهیم بود. پیش از در مورد حالت Survival که هسته کلی آن به بازی های بتل رویال شبیه است، گفته بودیم. در این حالت دو تیم مقابل یک دیگر صف آرایی می کنند و تیمی در صورت دریافت گل، یکی از بازیکنان خودش را از دست می دهد و این قضیه تا انتهای وقت قانونی بازی ادامه دارد.

بخش دیگری به نام No Rules در بازی وجود خواهد داشت که در آن می توانید مسابقه خودتان را بدون وجود هیچ خطایی دنبال کنید. حالت قابل تغییر First To هم در بازی وجود دارد که طی آن، شخصی که به تعداد معینی از گل ها برسد، برنده بازی خواهد بود.

فیفا 19

در ضمن آز آن جایی که لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا امسال در سری فیفا حضور دارند، بخشی به نام Cup Final به این عنوان اضافه شده که در آن می توانید مسابقات فینال رقابت های مهمی را تحت بازی دوستانه تجربه کنید.

حالت Best of Series هم این اجازه را می دهد که بین سایر بازیکنان قوانینی خاصی را تعین کنید و برای مثال، این قانون وضع شود که هر بازیکنی که به تعداد معینی از پیروزی دست پیدا کند، برنده رقابت ها خواهد بود.

آخرین بخش جدید بازی هم Headers and Volleys نام دارد که در این حالت تنها گل هایی به صورت ضربه والی یا ضربه سر به سر می رسانید، حساب خواهند شد.

پیش از این نیز جزییات دیگری از فیفا 19 توسط الکترونیک آرتز منتشر شده بود. این بازی در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

تا چه حدی با اضافه شدن این بخش ها به سری فیفا موافق هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی