ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کدام پرچمداران تا پایان سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد

وارد ماه آگوست شده‌ایم و تقریباً ۷ ماه از سال ۲۰۱۸ میلادی را پشت سر گذاشته‌ایم اما هنوز شرکت‌های زیادی قصد دارند چندین گوشی پیشرفته تا پایان این سال عرضه کنند. از این رو Ice ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

وارد ماه آگوست شده‌ایم و تقریباً ۷ ماه از سال ۲۰۱۸ میلادی را پشت سر گذاشته‌ایم اما هنوز شرکت‌های زیادی قصد دارند چندین گوشی پیشرفته تا پایان این سال عرضه کنند. از این رو Ice Universe افشاگر معروف شبکه‌ی اجتماعی توییتر با بررسی شواهد موجود متوجه شده که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۸، شانزده گوشی پرچمدار به بازار تلفن‌های هوشمند اضافه گردد. هرچند بیشتر این اسمارت فون‌ها توسط شرکت‌های چینی تولید شده‌اند وتنها چند عدد از آنها محصول دیگر کشور‌ها هستند.

به گفته‌ی این افشاگر، طی ماه آگوست قرار است ۴ یا ۵ پرچمدار به بازار عرضه گردند؛ میزو 16، Smartisan پرو 3، گلکسی نوت 9، 360 N7 پرو و اوپو R17.

بدون شک مورد انتظارترین موبایل این ماه (و حتی کل سال) پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 خواهد بود که قرار است ۱۸ مرداد ماه معرفی گردد. با این وجود میزو یک روز زودتر از شرکت کره‌ای قصد دارد از اولین موبایل بدون حاشیه‌ی خود رونمایی کند تا حداقل طی یک روز بتواند توجه کاربران را به محصولش جلب کند.

آیفون‌های سال ۲۰۱۸، ال جی V40 ThinQ، شیائومی می میکس 3 و گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال از جمله موبایل‌های هستند که قرار است همگی در ماه سپتامبر معرفی شوند. بدین ترتیب طرفداران آیفون باید تا اواسط شهریور ماه برای عرضه‌ی گوشی‌های مجبوبشان منتظر بمانند.

این در حالیست که Nubia Z19، سری هوای میت 20 در ماه اکتبر معرفی خواهند شد. همانطور که می دانید قرار است سه اسمارت فون با نام میت به عنوان پرچمداران هواوی معرفی شوند؛ هواوی میت 20، هواوی میت 20 لایت و هواوی میت 20 پرو.

همچین وان پلاس 6T و آنر V11 از آن دسته موبایل‌هایی خواهند بود که در ماه نوامبر به کاربران معرفی می گردند. ضمن اینکه به احتمال قوی آنر مجیک 2، 360 N8 و ویوو X22 در ماه دسامبر و تا پایان سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد.

نام پرچمدار زمان معرفی نام پرچمدار زمان معرفی
میزو 16 ۱۷ مرداد ماه شیائومی می میکس 3 شهریور تا اوایل مهرماه
گلکسی نوت 9 ۱۸ مرداد ماه Nubia Z19 اواخر مهر ماه
Smartisan پرو 3 اوایل شهریور ماه سری هوای میت 20 اواخر مهر ماه
360 N7 پرو اوایل شهریور ماه وان پلاس 6T اواخر آبان ماه
اوپو R17 شهریور ماه آنر V11 اواخر آبان ماه
ال جی V40 ThinQ شهریور ماه آنر مجیک 2 اواخر آذر ماه
آیفون‌های سال ۲۰۱۸ اواخر شهریور ماه 360 N8 اوایل دی ماه
گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال شهریور تا اوایل مهرماه ویوو X22 اوایل دی ماه

همانطور که مشاهده کردید تا پایان سال ۲۰۱۸، علاوه بر شرکت‌های معروف، کمپانی‌های چینی مختلف نیز موبایل‌هایی ارزانتر معرفی خواهند کرد و کاربران قادر خواهند بود گوشی‌ مورد علاقه‌ی خود را از میان آنها انتخاب کنند.

 

تماشا کنید: تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت 9 لو رفت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی