ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Outlander-Mitsubishi-SUV
خودرو

میتسوبیشی با جذب یک طراح برجسته به دنبال ارایه مدل هایی جذاب تر و زیباتر می رود

در گذشته ای نه چندان دور، میتسوبیشی یکی از برندهای بسیار محبوب در میان عاشقان رانندگی بود. در آن دوران مدل های جذاب و هیجان انگیزی مثل 3000GT، اکلیپس و لنسر اولوشن بر روی خطوط ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

در گذشته ای نه چندان دور، میتسوبیشی یکی از برندهای بسیار محبوب در میان عاشقان رانندگی بود. در آن دوران مدل های جذاب و هیجان انگیزی مثل 3000GT، اکلیپس و لنسر اولوشن بر روی خطوط تولید این شرکت قرار داشتند و افرادی که به دنبال لذت بردن از رانندگی با قیمتی معقول بودند، به سراغ مدل های مذکور می رفتند.

Mitsubishi Lancer Evolution

با گذشت زمان عرصه رقابت برای میتسوبیشی تنگ تر شده و این شرکت ژاپنی به تدریج از دوران پر فروغ خود فاصله گرفت. در این بین رسوایی مربوط به تقلب در اعلام میزان مصرف سوخت نیز گریبان گیر میتسوبیشی شد. مشکلات پیش آمده در نهایت باعث شد که این خودروساز با سابقه ژاپنی زیر چتر حمایتی رنو نیسان قرار گرفته و به یکی از زیر مجموعه های متعدد این گروه بزرگ چند ملیتی تبدیل شود.

Renault_Nissan_Mitsubishi_alliance

در حال حاضر میتسوبیشی سیاست دیگری را در پیش گرفته و قصد دارد بیشتر بر روی ارایه مدل های شاسی بلند تمرکز کند. تغییر اکلیپس از یک کوپه پرطرفدار به مدلی کراس اوور بهترین گواه برای این ادعاست.

Mitsubishi-Eclipse-Cross

برای بازگشت به دوران درخشان گذشته و احیای وجهه برند، فرد دیاز (Fred Diaz) مدیر عامل میتسوبیشی اخیرا تصمیم گرفته مدل های جدید مشتری پسندی به بازار تزریق کند. به همین خاطر آقای دیاز الساندرو دامبروزیو (Alessandro Dambrosio) را استخدام کرده است.

آقای دامبروزیو قبل از پیوستن به میتسوبیشی سابقه رهبری دپارتمان طراحی آلفارومئو و کار در تیم طراحی فولکس واگن را در کارنامه داشت. این طراح برجسته اکنون به عنوان مدیر ارشد بخش طراحی در شرکت ژاپنی مشغول به کار شده است.

Alessandro Dambrosio 2

با توجه به کارنامه پربار دامبروزیو، می توان انتظار محصولاتی زیبا و جذاب را در آینده نزدیک از میتسوبیشی داشت. البته این به شرطی است که مقامات میتسوبیشی به اندازه کافی به طراح معروف ایتالیایی آزادی عمل بدهند.

گفتنی است در کارنامه الساندرو دامبروزیو خودروهای خوش استیلی مثل آلفارومئو 159، جیولیتا، میتو، مازراتی گرن کابریو، فولکس واگن پولو و پاسات، بنتلی بنتایگا، آئودی A4 و A5 و کانسپت آئودی اسپرتبک دیده می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی