ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین ویدیو از بخش Survival فیفا 19 منتشر شد [تماشا کنید]

یکی از هیجان انگیزترین حالت های جدید مسابقه در فیفا 19 را می توان بخش Survival دانست. در این بخش، با هر گلی که به ثمر می رسانید، یکی از بازیکنان تیم خود را از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۵

یکی از هیجان انگیزترین حالت های جدید مسابقه در فیفا 19 را می توان بخش Survival دانست. در این بخش، با هر گلی که به ثمر می رسانید، یکی از بازیکنان تیم خود را از دست خواهید داد.

در ویدیو زیر که مربوط به جام جهانی فیفا 18 می شود، شاهد بازی دو به دو در این حالت هستیم که اتفاقاً با هیجان زیادی تا دقایق انتهایی ادامه پیدا می کند. جالب است بدانید که بعد از زدن گل، خود بازی بر اساس پارامترهایی، یکی از بازیکنان شما را حذف می کند. این کار باعث می شود تا به نوعی بالانس به بازی برگشته و تیم ضعیف تر به خاطر بازیکنان کمتری که شما دارید، شانس های بیشتری برای گل زنی داشته باشد.

جدا از مسابقه، در این ویدیو می توانیم لحظه هایی از منوی بازی را ببینیم که به نظر نسبت به نسخه های پیشین دچار تحول اساسی شده است. در ضمن بخش دیگری به نام No Rules در بازی وجود خواهد داشت که در آن می توانید مسابقه خودتان را بدون هیچ خطایی دنبال کنید. حالت قابل تغییر First To هم در بازی حضور دارد که طی آن، شخصی که به تعداد معینی از گل ها برسد، برنده بازی خواهد بود.

جدا از اضافه شدن این بخش های فانتزی به فیفا 19، گیم پلی این عنوان هم دچار تغییرات اساسی نسبت به نسخه های پیش شده است. یکی از این بخش ها، سیستم تاکتیک های پویا نام دارد. این سیستم اجازه خواهد داد که کاربران از قابلیت شخصی سازی بیشتری برای چینش ترکیب تیم خود بهره برده و دستشان برای اعمال تغییرات تاکتیکی بیشتر از گذشته باز باشد

فیفا 19 که تصویر روی جلد آن به کریستیانو رونالدو اختصاص دارد، در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی