ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های موبایلی که مرد عنکبوتی در آن‌ها نقش آفرینی کرده است

به تازگی «روز مرد عنکبوتی» را پشت سر گذاشتیم، چند روز پیش کیفیت خوب اونجرز اینفینیتی وارز آمد و ماه بعد نیز بازی مرد عنکبوتی (Spiderman) که جزو مهمترین عناوین امسال پلی استیشن 4 است ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

به تازگی «روز مرد عنکبوتی» را پشت سر گذاشتیم، چند روز پیش کیفیت خوب اونجرز اینفینیتی وارز آمد و ماه بعد نیز بازی مرد عنکبوتی (Spiderman) که جزو مهمترین عناوین امسال پلی استیشن 4 است به بازار می‌آید؛ علاقه‌مندان به شخصیت مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن یکی از فراموش نشدنی‌ترین روزهای زندگی خود را سپری می‌کنند.

مرد عنکبوتی سال 1962 و اولین بار در شماره پانزدهم کمیک «فانتزی شگفت انگیز» (Amazing Fantasy) ظاهر شد و بعد از موفقیت‌های دور از انتظار این شماره مارول تصمیم گرفت تا مرد عنکبوتی را به یکی از قهرمانان دنیای خود تبدیل کند. بیش از پنجاه سال از این اتفاقات می‌گذرد و مرد عنکبوتی همچنان از محبوب‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانانی به شمار می‌رود.

با توجه به اینکه به عرضه اسپایدرمن پلی استیشن 4 نزدیک می‌شویم، در این مطلب نگاهی به بهترین بازی‌ های مرد عنکبوتی گوشی انداخته‌ایم و اگر می‌خواهید بیش از پیش خود را برای ماجراجویی با اسپایدرمن آماده کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش رو را از دست ندهید.

MARVEL Strike Force

MARVEL Strike Force

  • بازی آنلاین است

MARVEL Strike Force هر چند ایده جدیدی ندارد و پیش از آن الکترونیک آرتز با همین گیم پلی Star Wars Galaxy of Heroes را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌های گوشی کرد ولی نکته اینجاست بازی چیزی دارد که بقیه عناوین مشابه از آن بی‌بهره هستند؛ شخصیت‌های دنیای مارول. در مارول استریک فورس حداکثر پنج شخصیت را از میان قهرمانان دنیای مارول انتخاب می کنید و در جنگ های نوبتی به مصاف دشمنان می روید.

MARVEL Strike Force

MARVEL Strike Force

سازنده: FoxNext Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 147 / 79 مگابایت زبان:

MARVEL Battle Lines

  • بازی آنلاین است

در دنیای بازی‌های موبایل، ابرقهرمانان مارول چندین بار دور هم جمع شده‌اند و Marvel Battle Lines آخرین ماجراجویی آن‌‌ها به حساب می‌آید. عنوانی کاملا متفاوت با دیگر اپلیکیشن‌های مارولی گوشی که در آن جای کنترل خود شخصیت‌ها با کارت‌هایشان سر و کار دارید؛ در بازی بازیکن‌ها در زمینی 4*3 با یکدیگر مبارزه می‌کنند و کسی که زودتر بتواند کارت‌های حریف را نابود کند، برنده خواهد شد. برای کسانی که به دنبال یک تجربه کارتی با حضور اسپایدرمن هستند، Marvel Battle Lines بهترین گزینه لیست است.

MARVEL Battle Lines

MARVEL Battle Lines

سازنده: NEXON قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 876 مگابایت زبان:

MARVEL Spider-Man Unlimited

  • بازی آفلاین است

در سبک رانر برای هر شخصیت محبوبی یک بازی وجود دارد و مرد عنکبوتی هم جدا از این دسته نیست. همانند بقیه بازی‌های مشابه در MARVEL Spider-Man Unlimited نیز شخصیت اصلی داستان خودش حرکت می‌کند و حالا باید پریدن، تغییر مسیر و نبرد با دشمنان سعی کنید بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید. البته این بازی مرد عنکبوتی در کنار حالت بی پایان یک بخش داستانی هم دارد و در آنجا با شرورهای دنیای اسپایدرمن روبه‌رو می‌شوید.

MARVEL Spider-Man Unlimited

MARVEL Spider-Man Unlimited

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 مگابایت زبان:

MARVEL Future Fight

  • بازی آنلاین است

بین بازی‌های گروهی مارول، MARVEL Future Fight در زمینه گیم پلی آزادی بیشتری به مخاطب می‌دهد و یکی از مسائلی هم که باعث شده بازی با واکنش‌های خیلی مثبتی مواجه شود به همین مسئله بازمی‌گردد. در این عنوان اکشن/نقش آفرینی و پیش از شروع هر مرحله باید از بین شخصیت‌ها یک گروه را با خود به میدان نبرد ببرید و در آنجا به کمک قدرت‌های مختلف ابرقهرمانان دشمنان را نابود کنید. در این بین نیز با پیشروی می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را آزاد کنید.

MARVEL Future Fight

MARVEL Future Fight

سازنده: Netmarble Games Corp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 666 / 491 مگابایت زبان:

The Amazing Spider-Man 2

  • بازی آفلاین است

انتظارات‌تان را پایین بیاورید که می‌خواهم چیزی بگویم؛ اگر نزدیک‌ترین تجربه بازی مرد عنکبوتی پلی استیشن 4 را می‌خواهید، گزینه‌ای بهتر از دستپخت قدیمی گیم‌لافت وجود ندارد. نسبت به بقیه بازی‌ها، در اینجا آزادانه‌تر به گشت و گذار در شهر می‌پردازید و هر چند سازنده بیش از اندازه از مکانیزم «کلیک زنی» استفاده کرده ولی با این وجود توانسته با پرداخت به بقیه بخش‌ها تجربه‌ای شبیه به اسپایدرمن‌های کنسولی به وجود بیاورد.

The Amazing Spider-Man 2

The Amazing Spider-Man 2

سازنده: Gameloft قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1450 مگابایت زبان:

Spider-Man

بازی مرد عنکبوتی

  • بازی آفلاین است

کسانی که منتظر اسپایدرمن پلی استیشن ۴ هستند فقط یک چیز می‌خواهند؛ بازی همان حس و حالی را بدهد که بازی نسل ششمی این شخصیت توانست به وجود بیاورد. Spider-Man همان عنوانی بود که علاقه مندان به این شخصیت محبوب می خواستند. یک دنیای بزرگ که می توانستید با استفاده از قابلیت های مرد عنکبوتی تمام آن را گشته و با دشمن های متفاوت او بجنگید. راهنمای نصب و دانلود نسخه پلی استیشن 1 بازی مرد عنکبوتی را از اینجا بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی