ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمان مرگبار اسپارتان‌ها در جدیدترین تریلر Assassin’s Creed Odyssey [تماشا کنید]

تغییرات بازی Assassin’s Creed Odyssey نسبت به نسخه‌های پیشین سری اساسینز کرید و گرایش مکانیک‌های گیم‌پلی آن به سمت عناوین نقش آفرینی بر هیچکسی پوشیده نیست. سیستم مبارزات این سری در نسخه‌ Origins دچار تغییرات وسیعی شده ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

تغییرات بازی Assassin’s Creed Odyssey نسبت به نسخه‌های پیشین سری اساسینز کرید و گرایش مکانیک‌های گیم‌پلی آن به سمت عناوین نقش آفرینی بر هیچکسی پوشیده نیست. سیستم مبارزات این سری در نسخه‌ Origins دچار تغییرات وسیعی شده بود و حال در قسمت جدید قرار است تغییرات بیشتری رخ دهد.

مبارزات بازی Assassin’s Creed Odyssey در 3 زیر شاخه تقسیم بندی می‌شوند. یکی از این زیر شاخه‌ها، مبارزات از فاصله‌ دور (Ranged Combat) است که یکی از کاربران وبسایت یوتیوب با نام JorRaptor در جدیدترین ویدیو اختصاصی خود به آن پرداخته است. این ویدیو حدوداً 5 دقیقه زمان دارد و اطلاعات جالب و البته جدیدی را از این نوع مبارزات در اختیار ما قرار می‌دهد.

از میان نکات مختلفی که این کاربر از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Odyssey به ما نشان می‌دهد، احتمالاً جالب توجه ترین مورد قابلیت پرتاب تیر از میان دیوارها است.

شاید این قابلیت در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما سازندگان تصمیم گرفتند تا این قابلیت را در میان قابلیت‌های قفل شده زیر شاخه‌ مبارزات راه دور قرار دهند. در نتیجه کاربر از همان ابتدا به آن دسترسی نخواهد داشت و با پیشرفت در روند بازی قادر به فعالسازی خواهد بود.

علاوه بر این، در بازی Assassin’s Creed Odyssey انواع مختلف تیر وجود خواهد داشت که هر کدام تاثیر متفاوتی بر دشمنان می‌گذارند. از انواع آن‌ها می‌توان به تیرهای زهرآگین، تیرهای آتشین، تیرهای کورکننده و تیرهای مرگبار اشاره کرد که مورد آخر قدرت بسیار زیادی دارد. کاربر می‌تواند با جمع آوری آیتم‌های مورد نیاز، تیر مورد نظر را با استفاده از قابلیت کرفتینگ (Crafting) بسازد و از آن استفاده کند.

یکی دیگر از تغییرات مهمی که در گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey رخ داده است، به سیستم انتخاب دیالوگ آن مربوط می‌شود. با توجه به صحبت‌های مِل مک‌کوبری، کارگردان داستانی بازی، برخی تصمیمات کاربران در طول داستان سرنوشت بازی را تغییر می‌دهد و عواقبی را نیز در بلند مدت برای آن‌ها در پی خواهد داشت.

پیش از این، اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey، در بخشی از مصاحبه‌اش با وبسایت گیمینگ‌بولت گفته بود این عنوان از لحاظ بصری بسیار متنوع و خیره کننده خواهد بود. او گفت به لطف یونان باستان، 8 زیست بوم مختلف (از کوه‌های آتشفشان گرفته تا قله‌های کوه پوشیده از برف، اعماق دریا و جزایر مختلف) در بازی وجود دارد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی