ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر منتسب به جعبه گلکسی نوت 9، مشخصاتی متفاوت با شایعات را افشا می کند [به روز رسانی]

به تازگی تصویری از جعبه پرچمدار گگلکسی نوت 9 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه را افشا می کند. منتشرکننده این تصویر، یکی از خرده فروشی های روسی است که ظاهراً دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۵

به تازگی تصویری از جعبه پرچمدار گگلکسی نوت 9 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه را افشا می کند. منتشرکننده این تصویر، یکی از خرده فروشی های روسی است که ظاهراً دستگاه را زودتر از موعد رسمی دریافت کرده تا برای نخستین سفارش های پیش خرید آماده باشد. اگرچه نمی توان کاملاً از صحت این تصویر مطمئن بود، اما برخی جزییات درج شده در آن با آنچه که در شایعات و گزارش ها شنیده ایم تفاوت دارد.

پیش از هر چیز، نمایشگر نوت 9 قرار است 6.4 اینچی باشد که 0.1 اینچ از آنچه پیشتر شنیده بودیم بزرگ تر است. این تفاوت اندازه با آنچه در شایعات گفته می شد و نیز گلکسی نوت 8، احتمالاً به خاطر حاشیه های اندک باریک تر Infinity Display باشد یا شاید هم لبه های دستگاه به گونه ای خمیده شده اند که فضای بیشتری برای نمایشگر به وجود آمده. گفتنی است که بنابر شایعات، گلکسی اس 10 پلاس هم نمایشگری 6.4 اینچی خواهد داشت و احتمال یکسان بودن پنل نوت 9 با این دیوایس، بسیار بالاست.

جعبه گلکسی نوت 9

علاوه بر این، روی جعبه دستگاه به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره شده است که با شایعه باتری 3700 میلی آمپر ساعتی آن در تناقض است. ناگفته نماند که در تیزر رسمی لو رفته گلکسی نوت 9 نیز، سامسونگ به عمر باتری طولانی و یک روزه به عنوان یکی از نقاط قوت پرچمدار خود اشاره کرده است.

قابلیت دیگر دستگاه، عرضه با حافظه داخلی پایه 128 گیگابایتی است که علی رغم دو برابر بودن نسبت به حافظه پایه 64 گیگابایتی نوت 8، تفاوتی در قیمت گذاری ایجاد نخواهد کرد. دوربین دستگاه ظاهراً از گلکسی اس 9 قرض گرفته شده اما طبیعتاً الگوریتم های نرم افزاری، عملکرد کلی آن را بهبود می بخشند. در نهایت نیز باید به اسپیکرها و ایرفون های توسعه یافته از سوی AKG، جواز IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر عنبیه چشم و شارژ وایرلس اشاره کرد.

نکته مهم باقی مانده، استفاده از عبارت «کنترل از راه دور» برای توصیف قلم S Pen است که شایعه تجهیز آن به قابلیت های مبتنی بر بلوتوث را تایید می کند. گفته می شود با قلم گلکسی نوت 9 قادر به باز کردن قفل دستگاه، کنترل صدا و حتی تجربه بازی های شوتر خواهیم بود.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 12 مرداد 1397]

 

به روز رسانی:

«Ice Universe» که در ماه های اخیر گمانه زنی هایی در مورد گلکسی نوت 9 را مطرح کرده، اخیراً در اکانت توییتر خود گفته دوربین گلگسی نوت 9 از نظر سخت افزاری مشابه با گلکسی اس 9 پلاس خواهد بود اما الگوریتم های منحصر به فرد، قابلیت های دوربین را بهبود خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

    وای چقدر تغییرات

مطالب پیشنهادی