ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فروش نقدی چری تیگو 7 آغاز شد؛ کراس اووری موفق در بازاری شکست خورده

شرکت مدیران خودرو جدیدترین شرایط فروش نقدی تیگو 7 را آغاز کرد ه است. بهای کارخانه این خودرو 156 میلیون و 485 هزار تومان است که با پرداخت‌ های الزامی به مبلغ نهایی 177 میلیون ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

شرکت مدیران خودرو جدیدترین شرایط فروش نقدی تیگو 7 را آغاز کرد ه است. بهای کارخانه این خودرو 156 میلیون و 485 هزار تومان است که با پرداخت‌ های الزامی به مبلغ نهایی 177 میلیون تومان می ‌رسد.
سود انصراف و جریمه تاخیر این طرح 12 درصد و زمان تحویل خودرو 45 روزه است.تیگو 7چری تیگو 7 با موتور 1.5 لیتری توربو 147 اسب بخاری نیروی خود را از طریق یک گیربکس 6 سرعته دوبل کلاچ به چرخ های جلو می رساند و  قادر است شتاب صفر تا صد کیلومتر را در زمانی در حدود 10.5 ثانیه ثبت کند. این خودرو به عنوان یک کراس اوور از امکانات خوب، طراحی چشم نواز و عملکرد دینامیکی مناسبی برخوردار بوده و  با توجه به مشخصات پیشرانه و گیربکس در زمره کراس اوور های نسبتا سریع در بازار داخلی جای می گیرد.از جمله تجهیزات چری تیگو 7 می ‌توان به رینگ ‌های آلیاژی، چراغ ‌های اتوماتیک، آینه ‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری 4.8 اینچی، دی ‌وی‌ دی پلیر، ایربگ ‌های جلو و جانبی، دوربین دید 360 درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ ای اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی