ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک ادامه می‌دهد

ماه گذشته مایکروسافت نسخه به‌روز شده‌ای از اپلیکیشن اسکایپ را منتشر کرد که به وضوح برای جایگزینی با اسکایپ ۷.۰ یا همان اسکایپ کلاسیک در نظر گرفته شده بود. غول نرم‌افزاری در پی این کار، اعلام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

ماه گذشته مایکروسافت نسخه به‌روز شده‌ای از اپلیکیشن اسکایپ را منتشر کرد که به وضوح برای جایگزینی با اسکایپ ۷.۰ یا همان اسکایپ کلاسیک در نظر گرفته شده بود. غول نرم‌افزاری در پی این کار، اعلام کرده بود که پشتیبانی از اسکایپ ۷.۰ را در تاریخ اول سپتامبر سال جاری متوقف خواهد کرد.

اما این اتفاق هرگز نیفتاد و حالا مایکروسافت اعلام کرده که می‌خواهد همچنان به پشتیبانی از این سرویس پرطرفدار ادامه بدهد. یکی از مسئولین این شرکت در انجمن‌های گفتگوی مایکروسافت با انتشار پستی دلایل ادامه پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک را این گونه عنوان کرده است:

بر اساس بازخوردهای دریافتی از کاربران، ما برای مدتی پشتیبانی از اسکایپ  ۷.۰ (اسکایپ کلاسیک) را ادامه خواهیم داد. تا آن موقع کاربران می‌توانند همچنان از سرویس اسکایپ کلاسیک استفاده کنند.

این ادامه پشتیبانی در شرایطی صورت گرفته که اسکایپ ۸.۰ قابلیت‌های جدیدی مثل تماس‌های ویدیویی با وضوح اچ دی، اشتراک‌گذاری تماس‌ها و اشتراک فایل با درگ و دراپ و البته رابط کاربری کاملا جدیدی را برای این اپلیکیشن به ارمغان آورده اما بعضی کاربران با آن ارتباط برقرار نکرده‌اند.

تعدادی از کاربران در انجمن‌های گفتگوی مایکروسافت از اسکایپ جدید اعلام انزجار کرده و آن را «مخوف» توصیف کرده‌اند. بعضی هم گفته‌اند که بعد از انتشار نسخه هشتم، دوباره به نسخه هفت برگشته‌اند چرا که یک سری قابلیت‌های نسخه کلاسیک را در نسخه جدید ندیده‌اند.

در هر صورت مایکروسافت هنوز به طور دقیق اعلام نکرده که پشتیبانی از نسخه کلاسیک را تا چه موقع ادامه می‌دهد. بنابراین تا آن موقع، می‌توانید همچنان از اسکایپ کلاسیک استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی