ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کد نویسی مبهم
تکنولوژی

آغاز ثبت نام مسابقه اسپاگتی دانشگاه شریف از 25 مرداد ماه

دانشگاه شریف 7 شهریور ماه، مسابقه‌ کد نویسی مبهم به نام «اسپاگتی» را برگزار می‌کند تا مهارت شرکت کنندگان را در نوشتن کدهای ناخوانا یا به اصطلاح برنامه نویسان همان کد کثیف (Dirty Code) تخمین ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

دانشگاه شریف 7 شهریور ماه، مسابقه‌ کد نویسی مبهم به نام «اسپاگتی» را برگزار می‌کند تا مهارت شرکت کنندگان را در نوشتن کدهای ناخوانا یا به اصطلاح برنامه نویسان همان کد کثیف (Dirty Code) تخمین بزنند.

ثبت نام این مسابقه از تاریخ 25 مرداد ماه آغاز می‌شود و دانشجویان و برنامه نویسان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه و اطلاع از روند برگزاری مسابقات به سایت مسابقه اسپاگتی مراجعه کنند. البته محدودیتی برای شرکت‌های فعال در حوزه برنامه نویسی و شرکت و سازمان‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز وجود ندارد و آنها هم می‌توانند از خروجی‌های مسابقات استفاده کنند.

این مسابقات در باشگاه کسب و کار دانش بنیان واقع در دانشگاه شریف برگزار می‌شود و در آن برنامه نویسان با بررسی کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، سطح علمی و مهارت خود را افزایش می‌دهند. همچنین با ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید، توانایی‌های خود را محک می‌زنند.

مسابقات اصلی اسپاگتی بین افراد برتر در آزمون انتخابی و آزمون نهایی برگزار خواهد شد تا مهارت افراد در برنامه‌نویسی مشخص شود. هدف از برگزاری این مسابقه صرفاً یک رقابت فنی بین افراد نیست، بلکه قرار است در این رویداد دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان افزایش یابد و مهارت و دانش کسب شده در صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد استفاده قرار گیرد تا شرکت کنندگان مسابقه بعد از این رویداد وارد بازار کار کشور شوند.

به همین دلیل، شرایطی ترتیب داده شده تا پس از برگزاری مسابقات، برای تیم‌های برتر امکان استخدام در شرکت‌های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده‌اند وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی