ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

گلکسی نوت ۹ احتمالا از لوله های فیبر کربن برای کاهش حرارت بهره می برد

سامسونگ ممکن است در گلکسی نوت ۹ برای کاهش حرارت قطعات به جای لوله های حرارتی مسی از لوله های فیبر کربن استفاده کند. لوله گرمایی یا حرارتی وسیله‌ای برای انتقال حرارت است که بر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

سامسونگ ممکن است در گلکسی نوت ۹ برای کاهش حرارت قطعات به جای لوله های حرارتی مسی از لوله های فیبر کربن استفاده کند.

لوله گرمایی یا حرارتی وسیله‌ای برای انتقال حرارت است که بر مبنای اصول هدایت حرارتی و تغییرات فازی طراحی شده و انتقال حرارت بین دو منطقه با دمای مختلف را با بهره‌ وری بالا ممکن می‌ سازد. اگرچه فیبر کربن راه حل بهتری برای کاهش حرارت چیپست و دیگر قطعات حیاتی موبایل است اما سامسونگ قبلا ثابت کرده که صرف کارایی بالا نمی تواند این شرکت را به پرداخت هزینه های گزاف متقاعد کند.

از سوی دیگر این کمپانی تلاش کرده قیمت پرچمدار جدید سری نوت را در حد مدل های قبلی حفظ کرده و از افزایش یکباره آنها خودداری کند. برای مثال در حالی که بسیاری انتظار داشتند حافظه داخلی نسخه پایه گلکسی نوت ۹ از ۶۴ به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا پیدا کند، کره ای ها برای جلوگیری از افزایش قیمت این راهکار را در پیش نگرفتند، آن هم در حالی که چیپ های حافظه NAND را خود این کمپانی تولید می کند.

منبع این خبر تایید کرده که کره ای ها حتی در صورت عدم تعبیه لوله های فیبر کربن راهکارهای دیگری را برای کاهش حرارت سیستم در پیش خواهد گرفت. در صورت مجهز شدن گلکسی نوت ۹ به سیستم خنک کننده قوی تر نسبت به گلکسی اس ۹ حتی اگر سخت افزارهای آنها در یک سطح قرار داشته باشند، پرچمدار سری نوت توانایی بیشتری را برای ارائه بهترین کارایی در مدت بیشتری خواهد داشت.گلکسی نوت ۹ که احتمالا به نمایشگر ۶.۳ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، تا سقف ۸ گیگابایت حافظه رم و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشیم مجهز است، روز پنجشنبه هفته جاری و طی مراسم Unpacked معرفی خواهد شد و دیجیاتو هم مثل همیشه این رویداد را به صورت زنده پوشش می دهد.

این موبایل در موطن سامسونگ همراه با هدایی از قبیل قاب محافظ، شارژر اتومبیل، گریپ هوشمند، پاور بانک و پادهای وایرلس عرضه می شود که احتمال ارائه آنها در ایران و برای مشتریانی که بیش از ده میلیون تومان صرف خرید گلکسی نوت ۹ می کنند، چندان زیاد نیست.

 

تماشا کنید: تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۹

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی