ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام تصاویر و رندر‌هایی که تا به حال از آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ منتشر شده است

به نظر می‌رسد آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ تا چند هفته دیگر معرفی شوند و تا به حال عکس‌ها و اطلاعات زیادی از آنها منتشر شده است. بر این اساس سعی کردیم که تمامی شایعات و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به نظر می‌رسد آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ تا چند هفته دیگر معرفی شوند و تا به حال عکس‌ها و اطلاعات زیادی از آنها منتشر شده است. بر این اساس سعی کردیم که تمامی شایعات و تصاویر را جمع آوری کنیم تا طرفداران آیفون، بتوانند اطلاعات کاملی از این موبایل بدست آورند و گزینه‌ی مناسبی را میان گوشی‌های امسال اپل انتخاب کنند.

همانطور که می دانید اپل از سال ۲۰۱۲ میلادی به بعد، اواخر شهریور ماه آیفون جدیدی معرفی کرده است و به نظر می‌رسد این روند باز هم تکرار گردد.
مینگ چی گو تحلیلگر اپل باور دارد که کمپانی کوپرتینویی در تاریخ یاد شده سه مدل آیفون مختلف معرفی خواهد کرد و البته رندرهایی هم از این سه گوشی در Everything Apple Pro نیز منتشر شده است.
بر اساس گزارش Economic Daily News یکی از این آیفون‌ها، ماژول دوربین سه گانه  خواهد داشت که به دوربین تعبیه شده در هواوی پی 20 پرو شباهت زیادی دارد.
نشریه فوربس نیز گزارش می‌دهد پیشرفته ترین آیفون‌ سال ۲۰۱۸، آیفون 10 پلاس نام خواهد داشت و همان مدلی است که به جای دو سنسور، سه حسگر برای دوربین آن تعبیه شده است.
به باور برخی کارشناسان آیفون‌های بعدی، آیفون 11، X پلاس و X2 نام خواهند گرفت و احتمالاً هیچگاه گوشی هوشمندی با نام آیفون 9 عرضه نخواهد شد.
از سوی دیگر بلومبرگ گزارش می‌دهد که اپل یک گوشی با نام آیفون 10 پلاس در دست توسعه دارد که از یک نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی بهره می‌برد.
شایعات حاکی از آن است که در میان گوشی‌های سال ۲۰۱۸ اپل، یک آیفون ارزان وجود خواهد داشت که از یک نمایشگر ال سی دی ۶.۱ اینچی بهره می‌برد.
وال استریت ژورنال تخمین می‌زند که موبایل یاد شده به علت قیمت ارزانش، فروش بهتری را تجربه خواهد کرد و به همین دلیل اپل قصد دارد تعداد بیشتری از این گوشی‌ها  تولید کند
به باور نویسندگان iDrop News، ارزانترین آیفون سال ۲۰۱۸ علیرغم قیمت پایینش از بیشتر قابلیت‌های یک موبایل پیشرفته نظیر نمایشگر تقریباً بدون حاشیه بهره خواهد برد.
برخی از تحلیگران معتقدند که در سال ۲۰۱۸، نسل بعدی آیفون‌های SE عرضه خواهند شد. به همین دلیل کانال یوتوب Zone of Tech هم طرحی احتمالی از آیفون SE 2 به نمایش گذاشته است.
حتی شرکت معروف Olixar هم نمونه‌ی اولیه‌ای برای قاب آیفون SE سال ۲۰۱۸ تولید کرده است.

 

علاوه بر این کمپانی یادشده رندری از محافظ نمایشگرش برای آیفون 10 نیز طراحی کرده و آن را با کاربران به اشتراک گذاشته است.
مینگ چی کو باور دارد که اپل قابلیت تشخیص چهره را در تمامی آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ تعبیه خواهد کرد و این مسئله موجب می‌شود که این گوشی‌ها نیازی به فناوری Touch ID نداشته باشند.
وی همچنین پیش بینی می‌کند که آیفون 10 سال ۲۰۱۸ و آیفون 10 پلاس به سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه گردند.
البته به گفته او گوشی ارزانتر که قرار است جایگزین آیفون 8 باشد به رنگ‌های طوسی، سفید، آبی، قرمز و نارنجی عرضه خواهند شد.
البته برخی کارشناسان معتقدند که در این لیست رنگ‌های زرد و صورتی نیز حضور دارند.
چرا که این گوشی مشابه با سری آیفون‌های 5C قرار است به چندین رنگ مخلتف عرضه شود.
هنوز قیمتی رسمی برای این محصولات مطرح نشده اما...
تحلیلگران مالی می‌گویند که پرچمدار اپل به نرخ ۱۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد و ۱۰۰ دلار گرانتر می‌شود.
این در حالی است که مینگ چی کو باور دارد اپل یک نسخه تک سیم‌کارته از این گوشی با قیمت ۵۰۰ الی ۶۵۰ دلار عرضه خواهد کرد و خرید نسخه‌ی دو سیم کارته ‌آن ۷۵۰ دلار هزینه خواهد برد.
به گزارش بلومبرگ اپل پورت لایتنینگ را از آیفون 10 حذف خواهد کرد و یک پورت USB-C را جایگزین آن خواهد نمود.
اخیرا دو منبع شناخته شده Venya Geskin و SlashLeaks از طریق توییتر تصاویری منتسب به پنل شیشه ای نمایشگرهای آیفون های سال ۲۰۱۸ منتشر کرده اند که تمامی شایعات را تایید می‌کند.
علاوه بر این سایت GSM Arena، رندرهایی از ارزان قیمت ترین آیفون 2018 در کنار آیفون 10 منتشر کرده  و کاربر می‌تواند به مقایسه این دو مدل در کنار یکدیگر بپردازد.
ضمن اینکه تصاویری از ماکت های جدید آیفون 10پلاس و آیفون 9  لو رفته که مشخصاتی از این گوشی‌ها را مشخص می‌کند.
آخرین تصویر منتشر شده از آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ به آیفون 9 نسبت داده شده و نشان می‌دهد که به احتمال قوی این گوشی از یک دوربین بهبود یافته بهره می‌برد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی