ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رویای پیوستن به رئال مادرید در تریلر جدید بخش Journey فیفا 19 [تماشا کنید]

در چند نسخه اخیر سری فیفا، الکترونیک آرتز مانور زیادی روی بخش داستانی بازی یعنی Journey داده است. در این بخش، ما در نقش بازیکن جوانی به نام الکس هانتر قرار می گیریم که رویای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

در چند نسخه اخیر سری فیفا، الکترونیک آرتز مانور زیادی روی بخش داستانی بازی یعنی Journey داده است. در این بخش، ما در نقش بازیکن جوانی به نام الکس هانتر قرار می گیریم که رویای پیوستن به تیم های بزرگ اروپایی و کسب جام های مهم را دنبال می کند. در راه رسیدن به این مقام ها، شما باید با هم تیمی ها، مربی ها و هر شخصی که می تواند در موفقیت شما نقش مهمی را ایفا کند، تعامل داشته باشید و صد البته که در زمین مسابقه هم موفق ظاهر شوید. حال الکس هانتر در سومین فصل Journey به تیم رئال مادرید رسیده و رویای به دست آوردن لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می کند.

طی تیزری که ساعاتی پیش سازندگان بازی منتشر کردند، بازیکنان شاخص رئال مادرید پیوستن هانتر به تیمشان را تبریک می گویند و در این بین صحنه هایی از گیم پلی بازی نیز پخش می شود. به طور کلی EA Sport وعده داده Journey امسال از عمق بیشتری نسبت به سال های گذشته برخوردار خواهد بود و برای مدت طولانی تری شما را سرگرم خواهد کرد.

جالب است بدانید که طی این بخش، کریستیانو رونالدو نقش مهمی را در داستان ایفا می کرده اما به دلیل پیوستن او به باشگاه یوونتوس، ظاهراً سازندگان فیفا 19 مجبور به حذف رونالدو از بخش Journey شده اند. سری فیفا طی سال های اخیر گسترده تر شده و بخش های جدیدی به آن اضافه شده اند. طی روزهای گذشته از حالت های بازی جدید فیفا 19 رونمایی شد. همچنین بخش تاکتیکی بازی نیز نسبت به قبل متحول شده که تغییرات آن را می توانید از اینجا بخوانید.

این بازی که بخش آلتیمیت تیم آن هم با تغییرات زیادی همراه بوده، در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی