ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید Q
تکنولوژی

قطاب در بین نام های احتمالی اندروید Q

گوگل ساعاتی قبل خبر از عرضه رسمی نسخه جدید اندروید برای گوشی های سری پیکسل داد؛ اندروید پای (نسخه 9) که قابلیت های جدیدی را برای سیستم عامل گوگل به ارمغان آورده. اما از همین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

گوگل ساعاتی قبل خبر از عرضه رسمی نسخه جدید اندروید برای گوشی های سری پیکسل داد؛ اندروید پای (نسخه 9) که قابلیت های جدیدی را برای سیستم عامل گوگل به ارمغان آورده. اما از همین الان گمانه زنی هایی در مورد نام های احتمالی نسخه بعدی، شاید با نام اندروید Q مطرح شده که در بین آنها نام شیرینی ایرانی هم به چشم می خورد.

گوگل از زمان معرفی اندروید 1.5 تا کنون نام خوراکی هایی که عمدتاً مزه ای شیرین دارند را برای نسخه های سیستم عامل خود انتخاب کرده. این نام ها با حرف C شروع شده و تاکنون به P رسیده اند. البته نسخه های 1.0 و 1.1 هیچ نام خاصی نداشتند.

برای نام های اندروید P هم گمانه زنی هایی از جمله Popsicle (بستنی یخی)، Peppermint (قرص نعنایی)، Pancake (پنکیک) و Pie (کیک پای) مطرح شده بود که در نهایت نام آخر برای آن انتخاب شد. انتظار می رود در سال آینده میلادی اندروید 10 با نام Q از راه برسد. احتمال می رود نام اندروید Q یکی از این موارد باشد:

اما خوراکی های کمی با این حرف شروع می شوند. خصوصاً اینکه بسیاری از دسرهایی که با Q شروع می شوند متعلق به مکانی در خارج از آمریکا هستند. به همین دلیل گمانه زنی هایی مطرح شده که خبر از احتمال تصمیم گوگل برای انتخاب نامی به غیر از دسرها دارد. اگر گوگل چنین تصمیمی بگیرد شاید شاهد نام های زیر باشیم که البته برخی از آنها مزه شیرینی هم ندارند:

شاید هم در نهایت کمپانی ساکن ماونتین ویو تصمیم بگیرد از عدد 10 استفاده و نام گذاری نسخه های اندروید را متحول کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

    اندروید قطاب؟
    شخصا بعید میدونم!

مطالب پیشنهادی