ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

15 دقیقه ابتدایی Shadow of the Tomb Raider را اینجا ببینید [تماشا کنید]

هر دو نسخه سری ریبوت توم ریدر شروعی طوفانی و سینمایی داشته اند. حال سایت IGN در ویدیویی، 15 دقیقه ابتدایی Shadow of the Tomb Raider را به نمایش گذاشته است. همانند نسخه های پیش، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

هر دو نسخه سری ریبوت توم ریدر شروعی طوفانی و سینمایی داشته اند. حال سایت IGN در ویدیویی، 15 دقیقه ابتدایی Shadow of the Tomb Raider را به نمایش گذاشته است.

همانند نسخه های پیش، در این قسمت هم یک اتفاق غیر منتظره باعث تغییر مسیر لارا و حضور او در مکانی اسرار آمیز می شود. لارا را که به همراه دوست و دستیار قدیمی اش یعنی جونا در حال سفر است، به علت مشکل هواپیما، در منطقه ای ناشناخته سقوط کرده و در آنجا با اجسامی باستانی روبرو می شود.

بعد از مدتی، مبعدی که به آن اشاره کردیم، دچار ریزش شده و لارا این مکان را ترک می کند. با استفاده از عکس هایی که او طی مدت حضور خود در این مبعد عجیب و غریب گرفته بود، لارا کرفت تصمیم به آغاز ماجراجویی خود در کشور پرو می گیرد. در ادامه ویدیو لارا در شهری زیبا می بینیم که جشنی مذهبی در آن جریان دارد و احتمالا همین شهر بخش مهمی از داستان بازی را به خود اختصاص خواهد داد.

پیش از این هم ویدیویی 12 دقیقه ای از گیم پلی Shadow of the Tomb Raider منتشر شده بود. همانطور که احتمالاً می دانید، این بازی آخرین قسمت از سه گانه ریبوت توم ریدر خواهد بود. البته دیوید آنفوسی، مدیر استودیو سازنده بازی یعنی Eidos Montreal پیش از این گفته بود که با وجود این که آن ها در حال حاضر برنامه ای برای ساخت قسمت های بعدی توم ریدر ندارند، لارا کرافت جان خود را در این بازی از دست نخواهد داد.

به گفته سازندگان، این بازی، تاریک ترین نسخه توم ریدر خواهد بود؛ لارا حال به آخرین مرحله از زندگی خود قبل از تبدیل شدن به مهاجم مقبره  رسیده و شخصیت قدرتمندتری نسبت به گذشته دارد.

این عنوان 23 شهریورماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی