ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پالم باز می گردد؛ دریافت مجوز برای گوشی تازه پس از چندین سال

چند سال پیش شرکت چینی TCL برند پالم را خریداری نمود اما چینی ها تصمیم گرفتند تا مدتی بهره برداری خاصی از آن نکنند چرا که این کمپانی مجوز تولید و فروش تلفن‌های هوشمند بلک ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

چند سال پیش شرکت چینی TCL برند پالم را خریداری نمود اما چینی ها تصمیم گرفتند تا مدتی بهره برداری خاصی از آن نکنند چرا که این کمپانی مجوز تولید و فروش تلفن‌های هوشمند بلک بری را هم در اختیار دارد و تا به امروز بیشتر روی این برند تمرکز کرده است. حال به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد با عرضه‌ی گجت PVG100 به بازار برند پالم را دوباره زنده کند.

به تازگی TCL موفق شده مجوز‌های کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و وای فای الاینس (Wi-Fi Alliance) را برای عرضه گوشی جدید پالم کسب کرده و چند قدم به پروسه‌‌ی تولید نزدیک شود.

پالم

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از مشخصات این موبایل در دست نیست و در این مجوز‌ها هم اشاره‌ای به آنها نشده است. با این حال مدارک موجود نشان می دهد که گوشی PVG100 پالم از سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 بهره می‌برد و به همین دلیل احتمالاً کمپانی چینی TCL این موبایل را تا پایان امسال عرضه خواهد کرد.

البته چندی پیش استفن استریت، مدیر بازاریابی TCL بازگشت پالم را تایید کرده بود. در آن زمان او گفته بود که اوایل سال 2018 اولین موبایل آن ها ارائه خواهد شد اما بدون سیستم عامل Palm OS یا WebOS. حال به نظر میٰ‌رسد که عرضه‌ تلفن هوشمندی با این برند یک سال عقب افتاده است.

به گفته استریت، TCL قصد دارد با سه برند موبایلی که در اختیار دارد، سه بازار متفاوت را هدف قرار دهد. آلکاتل با نسل جوان سرگرم می شود، بلک بری نیز دنیای حرفه ای ها را خواهد گرفت در حالی که پالم می خواهد برندی با کیفیت بالا برای مشتریان قدیمی باشد که هنوز آن را با این مشخصات می شناسند.

 

تماشا کنید: با باراک اوباما در بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn به جنگ شیاطین بروید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aqamorisny
    aqamorisny | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

    گوشی پالم بدون سیستم عامل پالم ?

مطالب پیشنهادی