ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت‌های هوشمند جدید شرکت فاسیل از قابلیت سنجش فشار خون پیشتیبانی می‌کنند

شرکت فاسیل همیشه سعی می‌کند که قابلیت‌های زیادی در ساعت‌های هوشمند خود تعبیه نکند تا سادگی و ارزانی محصولاتش را حفظ کند. حال این شرکت قصد دارد روند همیشگی خود را کنار بگذارد و به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شرکت فاسیل همیشه سعی می‌کند که قابلیت‌های زیادی در ساعت‌های هوشمند خود تعبیه نکند تا سادگی و ارزانی محصولاتش را حفظ کند. حال این شرکت قصد دارد روند همیشگی خود را کنار بگذارد و به همین دلیل اخیراً از ساعت‌های هوشمندی با نام سری Q رونمایی کرده که قابلیت سنجش فشار خون، گوگل پی و GPS در آنها تعبیه شده است.

پیشتر شرکت فاسیل سعی می‌کرد که سیستم عامل Wear OS گوگل را روی ساعت‌های سنتی پیاده کرده تا طرفداران خود را به خرید آنها ترغیب کند. به همین دلیل ساعت‌های قبلی این شرکت از ردیاب فشار خون بهره نمی‌بردند و کاربران قادر نبودند با آنها خرید کنند اما با پیشرفته‌تر شدن این مدل ساعت‌ها به نظر می‌رسد کمپانی یاد شده سعی دارد قابلیت‌های پوشیدنی‌هایش را ارتقا دهد.

این ساعت‌ها Q Venture HR و Q Explorist HR نام دارند و قرار است با قیمتی حدود ۲۵۵ تا ۲۷۵ دلار عرضه گردند. اکنون کاربران می‌توانند بند و رنگ دلخواه خود را در سایت رسمی شرکت یاد شده انتخاب کرده و ساعتشان را خریداری کنند.

ساعت هوشمند Q Venture HR از یک بدنه‌ی فولادی ۴۰ میلیمتری بهره می‌برد. در حالی که مدل دیگر بدنه‌ای ۴۵ میلیمتری خواهد داشت.

تنها نقطه ضعیف این ساعت‌ها چیپست بکار رفته در آنها است که جزو تولیدات دو سال پیش بوده و قدری قدیمی است. شرکت فاسیل در این پوشیدنی ها از یک چیپست اسنپدارگون ۲۱۰۰ استفاده کرده و همین مسئله ممکن است سرعت اجرای آخرین نسخه‌ی سیستم عامل Wear OS را پایین آورد.

حال کابران در صورتی که بخواهند یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های ردیاب سلامتی و پرداخت آنی خریداری کنند، قادر خواهند بود سراغ این پوشیدنی‌ها بروند چرا که این ساعت‌ها از لحاظ ظاهری چندان با ساعت‌های سنتی تفاوتی ندارند.

 

تماشا کنید: آیا اپل از یاقوت کبود واقعی در ساعت جدید خود استفاده کرده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی