ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اخلالگران بازار خودرو و ارز به قوه‌ قضائیه معرفی می ‌شوند

سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده اخلالگران بازار خودرو ، ارزر و واردات غیرقانونی را تشریح کرد. سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اخلال گران بازار گفت: دستگیری ها هم در ارتباط ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده اخلالگران بازار خودرو ، ارزر و واردات غیرقانونی را تشریح کرد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اخلال گران بازار گفت: دستگیری ها هم در ارتباط با خودرو و هم ارز است، یک دسته در تهران دستگیر شده اند؛ 13 دستگیری تا قبل داشتیم و 5 نفر اخیرا دستگیر شده اند که بازداشت هستند.
یحیی کمالی ‌پور عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به التهابات اخیر بازار خودرو ، سکه و ارز اظهار داشت: مقابله اساسی با فساد، قاچاق، رانت ‌خواری و تاکید بر شفافیت هر چه بیشتر، امری اجتناب ناپذیر است.
وی ضمن تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه و سریع با مسببان و عوامل التهاب بازار، افزود: برخورد قاطعانه از سوی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی که اقتصاد کشور را دچار تلاطم و سبب نگرانی مردم شدند، لازم و ضروریست.عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اعضای این کمسیون برای بررسی عوامل به وجود آمدن اختلال در بازار‌های مختلف با مسئولان دستگاه‌ های ذیربط جلساتی را برگزار کردند، ادامه داد: مقرر شده تا مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی ظرف 2 هفته گزارشات خود را به اعضای کمیسیون ارائه دهند تا ما گزارشات واصله را جمع‌بندی و نتیجه آن را به هیئت‌ رئیسه پارلمان برای قرائت در صحن و ارسال به قوه قضائیه اعلام کنیم.بازار خودروکمالی‌ پور با تاکید بر اینکه امور اجرایی کشور در دست دولت است، گفت: دولت باید افرادی را که در مسیر وظیفه خودشان دچار انحراف می ‌شوند به دستگاه قضا معرفی کند تا با آنها برخورد شود.
نماینده مردم جیرفت در مجلس با بیان اینکه دستگاه قضا نیز وظیفه دارد تا در جایی که جرم و یا تخلفی صورت گرفته که نتیجه آن باعث به وجود آمدن نوسانات و اختلالات در بازار‌های مختلف شده ورود کند، تصریح کرد: جرم افرادی که با هدف ایجاد اخلال به بازار خودرو سکه و ارز ورود کردند فساد فی‌ الارض است و حکمشان اعدام است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

    اخلال گر اونی هست که دلارهاش تو کل اون دادگاه جا نمیشه

    اونوقت دو نفر رو گرفتین که کلا ۲ بسته صد دلاری بیشتر ندارن؟

  • herogame
    herogame | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

    واقعا خنده داره ادم چقدر میتونه بی عرضه باشه کشور به این ثروتمندی رو به روز سیاه بکشه، بعد 4 نفر و بگیره بگه مقصر اینا هستن

مطالب پیشنهادی