ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

به زودی دو محصول جدید هاوال از سوی بهمن موتور وارد کشور خواهد شد

به احتمال فراوان در ماه‎ های آینده دو خودروی جدید از سوی گروه بهمن وارد بازار کشورمان شده و پیش‌ بینی می‌ شود استقبال خوبی از این محصولات صورت بگیرد. هنوز درباره قیمت رسمی این ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

به احتمال فراوان در ماه‎ های آینده دو خودروی جدید از سوی گروه بهمن وارد بازار کشورمان شده و پیش‌ بینی می‌ شود استقبال خوبی از این محصولات صورت بگیرد. هنوز درباره قیمت رسمی این دو محصول صحبتی به میان نیامده است ولی طبق شنیده‌ ها، قرار است خودروی هاوال H6 با قیمت زیر 200 میلیون و هاوال H9 با قیمتی زیر 300 میلیون تومان وارد بازار شود. این دو محصول در حال گذراندن تست ‌های اولیه برای ورود به بازار ایران هستند.
هاوال برند خودروساز چینی است که زیر مجموعه گروه گریت وال محسوب می شود و به کار تولید خودروهای شاسی بلند و کراس اوور مشغول است. این برند را باید از مطرح‌ ترین برندهای خودرویی کشور چین دانست چرا که توانسته موفقیت خوبی را در بازار داخلی چین و البته سایر بازارهای جهانی کسب کند. جالب است بدانید که محصولات هاوال حتی در کشور استرالیا نیز به فروش می‌ رسند.

هاوال H6

هاوال H6 یک خودروی کراس اوور است که قرار است توسط گروه بهمن خودرو وارد بازار شود.این خودرو را باید یکی از بهترین خودروهای ساخته شده در کشور چین دانست که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. طراحی هاوال H6 بسیار مناسب بوده و می تواند مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. این خودرو بسیار مدرن و خاص بوده و امکانات مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد به طوری که می توان از امکانات این خودرو به سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، تهویه ی اتوماتیک دوگانه، تودوزی چرم، فرمان چرمی، داشبورد با کیفیت، تنظیم برقی صندلی راننده در ۸ جهت، سیستم هشدار فشار باد لاستیک ها، سیستم رهیاب ماهواره ای، شیفتر پشت فرمان، سنسور دنده عقب، پشت سری های فعال جلو، حافظه ی صندلی راننده، چراغ های خودکار، چراغ های اصلی زنون،‌ نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، بلوتوث، برف پاک کن اتوماتیک، آینه ی وسط ضد نور، گرمکن فرمان، راهنمای پارک نیمه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، آنتن کوسه ای، سیستم تشخیص مانع جلو و عقب، و پشت آمپر تمام دیجیتالی اشاره کرد. هاوالدر بخش فنی نیز هاوال H6 به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر از نوع توربو مجهز است که می تواند 195 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز از نوع 7 سرعته ی دابل کلاچ است.

هاوال H9

مدل هاوال H9 به عنوان یک خودروی 4 چرخ محرک 7 نفره با امکانات و پیشرانه‌ ی جدید معرفی شده است.
این خودروی شاسی بلند چینی قرار است به رقابت با محصولاتی همچون کیا سورنتو و هیوندای سانتافه بپردازد و این در حالی است که به دلیل استفاده از شاسی بدنه ی جدا در این خودرو و همچنین توانایی های آفرود بالای آن، هاوال H9 توانایی رقابت با فورد اورست را نیز دارد. اما باید گفت که در خصوص هاوال H9 نگرانی وجود ندارد چون این خودروساز بزرگترین برند تولید کننده خودروهای شاسی بلند در چین است و و سالانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو را به فروش می رساند. ضمن اینکه مراکز تحقیق و توسعه‌ ی هاوال را نیز در سرتاسر جهان افرادی که سابقا در کمپانی هایی مانند فورد و تویوتا کار می کردند اداره می کنند. در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 2 لیتری بنزینی توربوشارژر قرار دارد که می تواند 241 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را تولید کند که برای مقایسه باید بدانید مدل قبلی این خودرو 214 اسب بخار قدرت و 324 نیوتن متر گشتاور داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی