ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

تصاویر متعددی از رندر قاب های گلکسی نوت 9 سامسونگ

در حالی که فردا قرار است از پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 9 رونمایی شود، ده ها تصویر از رندرهای این گوشی در قاب ها منتشر شده است. این تصاویر توسط وبسایت فروش لوازم جانبی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

در حالی که فردا قرار است از پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 9 رونمایی شود، ده ها تصویر از رندرهای این گوشی در قاب ها منتشر شده است.

این تصاویر توسط وبسایت فروش لوازم جانبی موبایل فان منتشر شده و گمانه زنی های پیشین در مورد مشخصات گلکسی نوت 9 را تأیید می کند. بر این اساس طراحی کلی بسیار شبیه به گلکسی نوت 8 است و مکان قرار گیری حسگر اثر انگشت تغییر کرده و به زیر دوربین های اصلی منتقل شده است.

بر اساس تصاویر به نظر می رسد نوت 9 در یک رنگ قهوه ای ارائه شود و البته کلید فیزیکی فعال کردن دستیار صوتی بیکسبی نیز همچنان به چشم می خورد.

پیش از این منبعی اعلام کرده بود گلکسی نوت 9 ابعادی مشابه با گلکسی نوت 8 دارند و به این ترتیب می توان از قاب های جدید برای مدل قدیمی تر نیز استفاده کرد. اما بر اساس گزارش های پیشین نمایشگر گلکسی نوت 9 ابعادی 6.4 اینچی خواهد داشت، در حالی که نوت 8 نمایشگری 6.3 اینچی داشت. به این ترتیب احتمالاً قاب اطراف نمایشگر باریک تر از پیش خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که احتمالاً گلکسی نوت 9 در نسخه ای با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و بنا بر گزارش های قبلی قلم با تجهیز به بلوتوث امکانات جدیدی را ارائه خواهد داد. گمان می رود با استفاده از قلم بتوان پخش موسیقی یا ویدیو را کنترل کرد و از آن به عنوان فعال کننده شاتر دوربین بهره برد.

گلکسی نوت 9 فردا بعد از ظهر ساعت 19:30 به وقت تهران به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی