ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جیمیل
تکنولوژی

امکان غیر فعال کردن «حالت مکالمه» در اپلیکیشن جیمیل ممکن شد

امسال، سال مهمی برای جیمیل بود. یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های این سرویس طی هفت سال اخیر، اردیبهشت ماه منتشر شد که در کنار معرفی قابلیت‌های جدید ظاهر و رابط کاربری آن را کاملا دگرگون کرد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

امسال، سال مهمی برای جیمیل بود. یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های این سرویس طی هفت سال اخیر، اردیبهشت ماه منتشر شد که در کنار معرفی قابلیت‌های جدید ظاهر و رابط کاربری آن را کاملا دگرگون کرد.

اما بعد از این آپدیت بزرگ، جیمیل همواره مشغول ارائه آپدیت‌های کوچک و مستمر بوده که هر کدام قابلیت تازه‌ای را برایش به ارمغان آورده‌اند. در همین راستا امروز هم با یک به‌روزرسانی قابلیتی به این سرویس اضافه شده که مدیریت مکالمات ایمیلی را برایتان آسان‌تر می‌کند.

حالت مکالمه (Conversation View) در این به‌روزرسانی به دکمه روشن/خاموش کردن مجهز شده. این یعنی هر زمان که بخواهید قادر به غیر فعال کردن این حالت و ورود به حالت نوشتن کلاسیک ایمیل‌ها باشید.

جیمیل

خصوصیت مذکور همیشه در نسخه تحت وب جیمیل وجود داشته، اما حالا به اپلیکیشن‌های iOS و اندروید این سرویس اضافه شده است. البته توجه داشته باشید که در صورت خاموش کردن حالت مکالمه در وبسایت جیمیل، این حالت به طور خودکار در اپلیکیشن‌های موبایل هم غیر فعال می‌شود.

تنظیمات مرتبط با این موضوع را می‌توانید در تب Conversation View اپلیکیشن پیدا کنید. جدیدترین نسخه جیمیل برای iOS و اندروید ساعاتی پیش منتشر شده که می‌توانید همین حالا آن را از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی