ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماراتون
تکنولوژی

ماراتون ۴۸ ساعته دانشگاه شریف برای برنامه نویسان موبایل برگزار می‌شود

ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از تاریخ 15 الی 17 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است که از سال ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از تاریخ 15 الی 17 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است که از سال 1392 تاکنون 5 دوره آن در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است.

در این مسابقات تیم‌های برنامه‌نویسی 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه که حوزه‌های آن توسط کمیته ارتباط با صنعت تعیین شده را طراحی و به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد شرکت کنندگان نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داوران به مرحله نهایی راه پیدا کرده و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را به داوران ارائه کنند.

ثبت نام در این مسابقات تا 31 مرداد ماه ادامه دارد. تیم‌های علاقمند به شرکت در مسابقه می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مسابقات ماراتون مراجعه کنند. همچنین سرفصل مسابقات به زودی در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت کنندگان توسط تیم داوری که از اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف هستند و مدیریت آنها بر عهده «دکتر ربیعی» مدیر آزمایشگاه و مدیر گروه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف است، مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

در این مسابقات ایده‌های بکر و خلاقانه تیم‌های برنامه نویسی برجسته کشور شناسایی شده و پس از آن این تیم‌ها وارد بازار کار می‌شوند. ضمن آنکه جوایزی نقدی هم به سه تیم اول اهدا می‌شود.

گفتنی‌ست که ثبت نام در ماراتون رایگان است اما ظرفیت این مسابقات محدود و اولویت با تیم‌هایی‌ است که زودتر ثبت نام کرده باشند. تیم‌های شرکت کننده در قالب گروه‌های 2 تا 4 نفره خواهند بود که در مدت زمان 48 ساعته ماراتون امکان خروج از محل مسابقه را نخواهند داشت. البته تامین محل استراحت، وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار کننده ماراتون است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی