ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام از برگزاری رویدادی برای معرفی چیپ پوشیدنی جدید خبر داد

به نظر می رسد آینده‌ی روشنی در انتظار ساعت‌های هوشمندی باشد که از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کنند چرا که اخیراً کوالکام دعوت‌نامه‌هایی به رسانه‌ها فرستاده که به رویدادی در این زمینه اختصاص دارد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به نظر می رسد آینده‌ی روشنی در انتظار ساعت‌های هوشمندی باشد که از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کنند چرا که اخیراً کوالکام دعوت‌نامه‌هایی به رسانه‌ها فرستاده که به رویدادی در این زمینه اختصاص دارد و قرار است در ۱۹ شهریورماه امسال برگزار گردد.

در این دعوت‌نامه طرحی از یک ساعت به چشم می‌خورد و زیر آن نوشته شده ساعت‌های خود را تنظیم کنید که نشان می‌دهد در تاریخ ذکر شده، رویدادی مربوط به ساعت‌های هوشمند برگزار خواهد شد.

البته هنوز مشخص نشده این مراسم به معرفی چه گجتی اختصاص دارد اما به نظر می رسد که بازار ساعت‌های هوشمند به یک چیپست جدید احتیاج دارد. بدین دلیل که بیشتر اسمارت واچ‌های معرفی شده‌ی امسال از چیپست اسنپدراگون Wear 2100 استفاده می‌کردند که تقریباً دو سال از معرفی آن می‌گذرد و هنوز جایگزینی برایش عرضه نشده است.

البته ساعت‌های هوشمند گوگل در بازار موفق نبوده‌اند و این کمپانی به دلایلی مجبور شده که نام سیستم‌عامل به کار رفته در آنها را از Android Wear به Wear OS تغییر دهد.  واقعیت این است که سیستم عامل اختصاصی غول دنیای جستجو برای ساعت های هوشمند به هیچ وجه در راضی نگه داشتن کاربران و کمپانی های سازنده موفق نبوده و نتوانسته جایگاهی که برادر بزرگتر آن در عرضه اسمارت فون ها به دست آورده را تکرار کند. علاوه بر این مدت‌هاست که از عرضه‌ی آخرین چیپست برای این پوشیدنی‌ها می‌گذرد و بسیاری از آنها هنوز از چیپست‌های قدیمی بهره می برند.

چندی پیش گوگل اعلام کرد طی پاییز امسال از سه ساعت هوشمند تحت برند پیکسل رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که تمامی این ساعت ها به پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 مجهز خواهند بود و مصرف باتری بهینه‌ای دارند.

به همین دلیل احتمالاً رویداد کوالکام که قرار است ماه آینده برگزار گردد، به معرفی این چیپست جدید اختصاص خواهد داشت. با این وجود هنوز چیزی رسما تایید نشده و باید برای باخبر شدن از عاقبت رویداد بعدی کوالکام باید قدری دیگر صبر نمود.

 

تماشا کنید: هک ساعت هوشمند ال جی و تبدیل آن به ابزاری برای شناسایی ژست های حرکتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی