ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

پوسترهای تبلیغاتی جدید گلکسی نوت ۹ از قابلیت های این موبایل می گویند [به روزرسانی]

تنها دو روز به رونمایی از گلکسی نوت ۹ باقی مانده اما منابع مطلع دست بردار درز اطلاعات داخلی سامسونگ نیستند و این بار نوبت به تصاویر تبلیغاتی قابلیت های جدید دوربین و S Pen رسیده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۷

تنها دو روز به رونمایی از گلکسی نوت ۹ باقی مانده اما منابع مطلع دست بردار درز اطلاعات داخلی سامسونگ نیستند و این بار نوبت به تصاویر تبلیغاتی قابلیت های جدید دوربین و S Pen رسیده است.

این تصاویر پیش از هر چیز طراحی S Pen و تجهیز آن به بلوتوث را تایید کرده اند که امکان کنترل از راه دور موبایل را فراهم می سازد. بر این اساس با فشردن کلید روی قلم می توان مواردی نظیر دوربین، نمایش محتوا و اپ ها را کنترل کرده و آن را برای موارد خاص سفارشی سازی کرد.  گلکسی نوت ۹این تصاویر افزایش حساسیت قلم و پشتیبانی آن از ۴۰۹۶ سطح مختلف از فشار را هم تایید می کنند که کنترل فوق العاده دقیقی را حین ترسیم اشکال یا نگارش دستی به ارمغان می آورد.  گلکسی نوت ۹در یکی دیگر از این تصاویر شاهد جزییاتی درباره دوربین گلکسی نوت ۹ هستیم که سامسونگ برای توصیف آن از عبارت Intelligent Camera به معنی دوربین هوشمند استفاده کرده است. البته این نامگذاری چندان بی دلیل نیست چرا که دوربین گلکسی نوت ۹ به صورت خودکار منظره را تشخیص داده و رنگ ها، بالانس سفیدی و کنتراست تصویر را مطابق با آن به بهترین شکل تنظیم می کند. علاوه بر این موارد نامطلوب در تصویر مثل مات شدگی را شناسایی کرده و در رفع آنها به کاربر کمک می کند. گلکسی نوت ۹در نهایت شاهدیم که گلکسی نوت ۹ برای اتصال به مانیتور، کیبورد و ماوس نیازی به داک اتصال DeX Pad نداشته و از طریق کابل و درگاه USB C به سیستم متصل می شود. به لطف این قابلیت می توان تصویر روی موبایل را به نمایشگری بزرگتر انتقال داده یا از موبایل به عنوان دسکتاپی کوچکتر استفاده کرد.

علاوه بر این سامسونگ برای اولین کسانی که گلکسی نوت ۹ را پیش خرید می کنند هدایایی از قبلی هدفون بی سیم AKG Y50 BT که معمولا ۲۹۹ دلار قیمت دارد یا ۱۵ هزار شارژ اکانت فورتنایت را در نظر گرفته و حالا یکی از کاربران ردیت با انتشار تصاویری از جعبه هدایای این موبایل، خبر مذکور را تایید کرده است.به گفته این منبع کلید S Pen به عنوان ریموت شاتر دوربین عمل کرده و با دو بار فشار دادن آن بین دوربین اصلی و سلفی جابجا می شوید. علاوه بر این با ۴۰ ثانیه شارژ قلم هوشمند، می توان ۳۰ دقیقه با آن کار کرد.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۱۶ مرداد]

 

به روزرسانی

«رونالد کوانت»، افشاگر معروف دنیای فناوری امروز با انتشار رندرهایی با کیفیت از رنگ های مختلف گلکسی نوت ۹ روی حتمی بودن قابلیت هایی نظیر باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت، دوربین مجهز به هوش مصنوعی و قلم برخوردار از بلوتوث تاکید کرده است.

 

تماشا کنید: طرح خلاقانه گوشی هابل فون با دو چیپست اسنپدراگون ۸۵۵

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی