ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گرافیک فورتنایت اندروید در بالاترین تنظیمات بازی چگونه است؟ [تماشا کنید]

چند ساعتی به رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 زمان باقی مانده و اگر شایعات رنگ‌وبوی حقیقت به خودشان بگیرند، سامسونگ یکی از بزرگترین غافل‌گیری‌های دنیای موبایل را در این رویداد رقم می‌زند؛ کره‌ای‌ها برای 120 ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۰

چند ساعتی به رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 زمان باقی مانده و اگر شایعات رنگ‌وبوی حقیقت به خودشان بگیرند، سامسونگ یکی از بزرگترین غافل‌گیری‌های دنیای موبایل را در این رویداد رقم می‌زند؛ کره‌ای‌ها برای 120 روز و در دو دوره فورتنایت اندروید را انحصاری خود کرده‌اند. در دوره اول بازی یک ماه انحصاری گلکسی نوت 9 خواهد بود.

بعد از آن هم فورتنایت اندروید به مدت سه ماه در انحصار دستگاه‌های برگزیده این کمپانی است. حالا در این ساعات پایانی اولین گیم پلی از فورتنایت اندروید لو رفت. داستان از این قرار است یکی از کاربران XDA Developer با نام «مکس واینباک» (Max Weinbach) که گلکسی 9 پلاس دارد توانسته از موانع فایل نصب بازی بگذرد، این عنوان را تجربه کند و اولین ویدیو از گیم پلی بازی را لو بدهد.

جالب اینجاست او تنها کسی نیست که موفق به تجربه فورتنایت اندروید شده و به خاطر اینکه فایل نصب بازی به تازگی لو رفته، بعضی از دارندگان دیگر گوشی‌های سامسونگ توانسته هم این عنوان را بازی کنند. حتی چند ساعت پیش در فروم ردیت راهنمای نصب بازی به همراه فایل نصب آن قرار داده شد که البته بعد از مدتی سایت‌های آپلود فایل نصب فورتنایت اندروید را پاک کردند.

پیشتر مشخص شده بود که بازی چهار تنظیمات گرافیکی مختلف Low (پایین)، Medium (متوسط)، High (بالا) و Epic (فوق‌العاده) دارد و با توجه به گفته مکس، او توانسته بازی را روی تنظیمات گرافیکی Epic اجرا کند؛ به خاطر پشتیبانی از رابط برنامه‌نویسی ولکان، گلکسی 9 و گلکسی نوت 9 هر دو فورتنایت اندروید را با بالاترین کیفیت ممکن بالا می‌آورند.

همچنین برای کسانی که امیدوارند با گوشی‌های روت شده فایل نصب بازی را (پیش از آنکه از انحصاری خارج شود) یک خبر خوشحال کننده داریم؛ در تست‌های XDA Developer به نظر می‌رسد گوشی‌هایی که با اپلیکیشن Magisk روت شده‌اند قابلیت تجربه فورتنایت اندروید را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی