ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت دقیق و زمان عرضه گلکسی نوت 9 مشخص شد

ساعاتی پیش کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. بنابر گفته‌های این شرکت، گلکسی نوت 9 در تاریخ دوم شهریورماه و با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. علاوه بر این سامسونگ شرایط ویژه‌ و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۳

ساعاتی پیش کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. بنابر گفته‌های این شرکت، گلکسی نوت 9 در تاریخ دوم شهریورماه و با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. علاوه بر این سامسونگ شرایط ویژه‌ و تاریخ های متفاوتی برای عرضه‌ این موبایل در نظر گرفته است.

گلکسی نوت 9 قرار است در چهار رنگ مشکی ، بنفش ارغوانی، مسی متالیک با قلم S Pen هم‌رنگ و گوشی آبی اقیانوسی به همراه قلم S Pen زرد رنگ عرضه گردد.

همانطور که پیشتر مشخص شده بود، گلکسی نوت 9 در دو مدل با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می‌شود و خریدارانی که قصد تهیه مدل ۱۲۸ گیگابایتی را دارند، حداقل باید ۱۰۰۰ دلار پرداخت کنند. این در حالی است که مدل ۵۱۲ گیگابایتی حداقل قیمت ۱۲۵۰ دلار دارد.

مدل گلکسی نوت 9 قیمت به دلار تاریخ عرضه
مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۰۰ دلار ۲ شهریورماه
 مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۱۲۵۰ دلار ۲ شهریورماه


سامسونگ به احتمال قوی قصد دارد که پیش فروش نوت 9 را در مردادماه آغاز کند و پیش خریدکنندگان، شانسی برای دریافت زودتر از موعد دستگاه به همراه چند هدیه خواهند داشت.

گلکسی نوت 9 در کنار قوی ترین سخت افزارهای موجود از قبیل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی و گشودگی دیافراگم متغیر، از قلمی برخوردار شده که به لطف بلوتوث کم مصرف قابلیت کنترل بخشی از عملکردهای موبایل از جمله دوربین را دارد.

علاوه بر این سامسونگ امسال از سیستم پیشرفته و اختصاصی خنک کننده آب کربن در گلکسی نوت 9 استفاده کرده تا هنگام پردازش های سنگین، نگران گرم شدن بیش از حد دستگاه نباشید. این سیستم خنک کننده از الگوریتم هوش مصنوعی برای تنظیم عملکرد بهره می برد، البته باید ببینیم که این سیستم در عمل چگونه کار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

    ناقابل 15 میلیون

مطالب پیشنهادی