ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه گلکسی واچ سامسونگ مشخص شد

دقایقی قبل، از ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی شد. این ساعت که راه پوشیدنی‌های قبلی این شرکت یعنی Galaxy Gear را ادامه می‌دهد، از سیستم عامل اختصاصی این کمپانی کره‌ای یعنی تایزن نسخه 4.0 بهره می‌برد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۹

دقایقی قبل، از ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی شد. این ساعت که راه پوشیدنی‌های قبلی این شرکت یعنی Galaxy Gear را ادامه می‌دهد، از سیستم عامل اختصاصی این کمپانی کره‌ای یعنی تایزن نسخه 4.0 بهره می‌برد و قرار است در تاریخ دوم شهریور ماه به قیمتی بیش از ۳۲۹ دلار عرضه گردد.

این ساعت‌ها قرار است در دو مدل مختلف به همراه گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 عرضه شوند؛ یک مدل نقره ای رنگ با اندازه ۴۶ میلی متری و نسخه‌ای ۴۲ میلی متری با رنگ های مشکی و رُزگلد.

بنابر گفته‌های شرکت سامسونگ، کاربران باید برای خرید نسخه‌ای ۴۲ میلی متری این پوشیدنی ۳۲۹ دلار هزینه کنند اما مدل ۴۶ میلی متری گلکسی واچ قیمتی حدود ۳۴۹ دلار خواهد داشت.

مدل گلکسی نوت 9 قیمت به دلار شروع پیش فروش تاریخ عرضه
مدل ۴۲ میلی متری ۳۲۹ دلار ۱۹ مرداد ماه ۲ شهریور ماه
مدل ۴۶ میلی متری ۳۴۹ دلار ۱۹ مردادماه ۲ شهریور ماه

سامسونگ قصد دارد که پیش فروش این ساعت را از روز ۱۹ مردادماه آغاز کند و کابران می‌توانند تا تاریخ اول شهریور ماه سفارشات خود را ثبت کنند. به پیش خریدکنندگان این ساعت‌های هوشمند سامسونگ، یک بند اضافی نیز هدیه داده خواهد شد.

کاربران این ساعت‌ها می توانند از بین بندهای رنگی ساخته شده توسط شرکت برالوبا انتخاب کنند و ظاهر ساعت را متناسب با سلیقه خود تغییر دهند.

بندهای گلکسی واچ در رنگ های آبی اقیانوسی (فقط برای نسخه ۴۶ میلی متری) و مشکی و خاکستری عرضه می شود و البته کاربران نسخه کوچکتر انتخاب های دیگری هم دارند: قرمز، لیمویی، بنفش، صورتی، خاکستری روشن و قهوه ای.

گلکسی واچ به قابلیت های نظارت بر خواب و استرس مجهز شده و البته این بار سامسونگ یک امکان مهم دیگر را نیز برای ساعت هوشمند خود در نظر گرفته: اتصال به شبکه های مخابراتی LTE.

علاوه بر این کمپانی کره‌ای وعده عمر باتری بیش از 80 ساعت را برای گلکسی واچ داده و بدین ترتیب برای استفاده از آن نیاز به شارژ هر روزه ندارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammadhossin Atazadeh
    Mohammadhossin Atazadeh | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    سلام بیاد ایران قیمتش چقدر میشه ؟

مطالب پیشنهادی