ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک لیپ
تکنولوژی

هدست گران‌قیمت مجیک لیپ بالاخره عرضه شد

شرکت مجیک لیپ ساعاتی پیش رسما اعلام کرد که هدست واقعیت افزوده‌اش در نسخه One Creator از امروز در دسترس قرار گرفته و توسعه‌دهندگان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. نکته قابل توجه در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

شرکت مجیک لیپ ساعاتی پیش رسما اعلام کرد که هدست واقعیت افزوده‌اش در نسخه One Creator از امروز در دسترس قرار گرفته و توسعه‌دهندگان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

نکته قابل توجه در مورد این هدست، قیمت ۲۲۹۵ دلاری برای خریداری بسته‌ی کامل سخت‌افزاری Magic Leap One Creator است. البته هر کسی قادر به دریافت این دستگاه نیست و فقط ساکنین شش ایالت بزرگ آمریکا می‌توانند با ارسال رایگان، هدست خود را تحویل بگیرند. اگر شما در شیکاگو، لس آنجلس، میامی، نیویورک، سان فرانسیسکو و سیاتل زندگی نمی‌کنید، باید سفارش خود را رزرو کنید.

مجیک لیپ

البته انتظار مجموعه‌ای عظیم از محتوا و نرم افزارهای مختلف را نداشته باشید چون هنوز به آن مرحله از عرضه سخت افزار مجیک لیپ نرسیده‌ایم. بنابراین عرضه فعلی برای کسانی است که می‌خواهند خودشان اپلیکیشن‌ها و محتوایشان را بنویسند و بسازند، نه آن‌هایی که هیجان یک تجربه جدید را دارند.

برای عمده مخاطبان عادی اما پرسش اصلی اینجاست که هدست One مجیک لیپ چه زمانی برای عموم مردم عرضه می‌شود؟ هنوز کسی نمی‌داند و مجیک لیپ هم حرفی به میان نیاورده.

بدین منظور مجیک لیپ نیازمند مجموعه بزرگی از اپلیکیشن‌های سالم و کارآمد است و باید هزینه ساخت فناوری خود را نیز کاهش دهد تا بتواند محصولی خوش اقبال در اختیار مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا قرار دهد.

مجیک لیپ مجیک لیپ مجیک لیپ مجیک لیپ مجیک لیپ مجیک لیپ مجیک لیپ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

    چقد شبیه موزیک پلیر های قدیمی هست همونا که به کمربند می بستن

مطالب پیشنهادی